معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

مراسم ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است

حسنی با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است، گفت: حمایت آمریکا و غرب از اسرائیل در کُشتار مردم بی‌دفاع غزه بار دیگر ماهیت پلید آنها را برای جهانیان آشکار کرد.
کد خبر: ۶۲۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳ - 22October 2023

مراسم ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است/ حمایت امریکا و غرب از اسرائیل در کُشتار مردم بی‌دفاع غزه بار دیگر ماهیت پلید آنها را برای جهانیان آشکار کردبه‌ گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «محمد سبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام روز گذشته در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان، گفت: مراسم ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است که باید تلاش کنیم در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری، تولید محتوا و برگزاری یک مراسم باشکوه از این فرصت استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: نوآوری و خلاقیت در برگزاری این مراسم باشکوه مدنظر است که در این راستا همه دستگاه‌های فرهنگی و هنری و دیگر دستگاه‌های متولی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به کُشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع و بی پناه غزه، ضمن تسلیت به همه مردم، گفت: کُشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع و بی‌پناه غزه توسط رژیم جعلی اسرائیل و با حمایت‌های امریکا و اروپا که خود را مدعیان حقوق بشر معرفی کردند موجب شد که بار دیگر ماهیت پلید آنها برای جهانیان آشکار شود.

وی با اشاره به حمایت امریکا و غرب از رژیم جعلی اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع غزه، یادآور شد: حمایت تسلیحاتی آمریکا از اسرائیل برای کُشتار مردم غزه و بمباران بیمارستان، مدارس و کشتار غیر‌نظامیان، به‌عنوان یکی از کشورهایی که خود را مدعی حقوق بشر و واضع قوانین بین المللی قلمداد‌ می‌کند نقض آشکار حقوق بین‌الملل بود.

معاون استاندار ایلام با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره )، گفت: حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ قلمداد کردند که عملکرد و سیاست‌های استکباری این کشور گویای سخنان امام بزرگوار است.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند«مستکبران در سراشیبی سقوط هستند». انشاالله جزای اعمال خود خواهند دید که بیداری جامعه اسلامی نوید‌بخش پیروزی نظام اسلامی و مردم غزه در آینده نزدیک است.

«حسنی» اضافه کرد: امروز بهترین زمان برای پرداختن به جنایت‌های آمریکا و جبهه استکبار است که باید برای جوانان تبیین شود که چهار دهه شعار «‌مرگ بر آمریکا» به چه دلیل بود. همه دنیا از قاب تلویزیون و رسانه‌ها دیدند که رژیم جعلی اسرائیل با حمایت امریکا چطور بی‌رحمانه و خلاف قواعد بین المللی موجب شهادت کودکان و زنان و غیر‌نظامیان شد و حتی بیمارستان شهر غزه را بمباران کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به جنگ رسانه‌ای جبهه استکبار، خاطرنشان کرد: جبهه استکبار و اسرائیل در این مقطع با صرف هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی و عملیات رسانه‌ای و روانی سعی در مظلوم‌نمایی دارند که در این راستا باید رسانه‌ها، فتنه‌های آنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها