اعتصاب فعال محیط‌ زیست سوئدی در حمایت از فلسطین

فعال محیط زیست سوئدی برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین دست به اعتصاب زد.
کد خبر: ۶۲۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ - 21October 2023

اعتصاب فعال محیط‌ زیست سوئدی در حمایت از فلسطینبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، گرتا تونبرگ فعال محیط زیست سوئدی امروز شنبه طی پستی که در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشت، نوشت: امروز ما در حمایت و همبستگی با مردم فلسطین و نوار غزه اعتصاب می‌کنیم.

فعال محیط زیست سوئدی در ادامه تاکید کرد: جهان باید صدای خود را بلند کند و خواستار آتش بس فوری، عدالت و آزادی برای فلسطینیان و همه غیرنظامیان آسیب دیده شود.

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس صبح روز هفتم اکتبر حمله همه جانبه‌ای موسوم به «طوفان الاقصی» را به اشغالگران قدس آغاز کرد.

مقامات فلسطین اعلام کردند که تازه‌ترین آمار‌ها نشان می‌دهد که شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در حملات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه در تازه‌ترین آمار اعلام کرد که آمار شهدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به ۴۳۸۵ نفر افزایش یافته که از این تعداد ۱۷۵۶ نفر از ان‌ها کودک و ۹۷۶ نفر هم زن هستند.

۱۳۵۶۱ نفر در حملات مداوم جنگنده‌های رژیم مجروح شدند.

بنابر گزارش وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ۷۰ درصد قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه زنان، کودکان و افراد سالخورده هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار