فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

اسرائیل بداند؛ دیگر حربه ترس و وحشت، برای ملت خروشان فلسطین معنا ندارد

سردار آتانی گفت : اسرائیل بداند؛ دیگر حربه ترس و وحشت برای ملت خروشان فلسطین معنا ندارد و این بیان عارفانه امام بزرگوار است که فرمود: «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد». ملت غزه امروز با مرگ آشتی کرده است.
کد خبر: ۶۲۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸ - 22October 2023

اسرائیل بداند؛ دیگر حربه ترس و وحشت، برای ملت خروشان فلسطین معنا ندارد

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، ویژه برنامه کربلای غزه، در محکومیت حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه با حضور سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به همت اداره کل اوقاف استان در صحن مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد. 

در این مراسم فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان عزیزی که آرزوی آزادی قدس را داشتند و جان و آبرویشان را در این مسیر گذاشتند، اظهار داشت : ما همه قله‌های فتح شده را از امام عزیزمان داریم او که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قدس را مساله دنیای اسلامی می‌دانست و با درایت خود در همه مبارزات به سمت قدس اشاره می‌کرد و جمعه پایانی ماه مبارک رمضان را نیز به نام قدس نامگذاری نمود. 

سردار رفیعی آتانی گفت: امروز، غزه، کربلاست؛ اما نه اینکه سر، ولی تان به نیزه برود؛ بلکه همه در برابر حکمت امام حی  انقلابتان سر تعظیم فرود می‌آورند؛ اگر به گذشته غزه نگاه کنیم می‌فهمیم که در کجا قرار داریم. 

وی ادامه داد: در سال ۱۹۴۸ اسرائیل با سرمستگی روبروی کشور‌های عربی قرار گرفت و ۴ کشور قدرتمند عرب با ارتش قدرتمند مسلحشان با پرآوازه‌های دنیای عرب از جمله عبدالناصر و حافظ اسد که نگران دنیای عرب بودند به میدان آمدند؛ آن روز اسرائیل؛ اسرائیل کوچکی روبروی دنیای عرب بود. تا اینکه در سال ۱۹۷۳ دوباره همین جنگ انجام شد و دنیای بزرگ عرب با ارتش‌هایشان بخشی از سرزمین‌های مسلمانان را واگذار کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امروز روز روضه نیست؛ روز حماس است و باید حماسه حماس تبیین شود؛ داغدار فرزندان فلسطین هستیم؛ در یک حماسه بزرگ؛ درد، رنج و مصیبت را می‌دانیم؛ اما قدر حماسه را هم می‌دانیم. 

وی بیان کرد: کل جنگی که بین اسرائیل و اعراب اتفاق افتاده، شش جنگ بزرگ بوده است. در همه این‌ها هیچ توفیقی به دست نیامده است؛ حتی در جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل که در واقع این جنگ شش ساعت بیشتر هم نبوده است و در این جنگ ارتش اسرائیل هیچ عملیات نظامی انجام نداد و در یک عملیات روانی و فریب هیمنه عرب را به پایین کشید و شکست. 

وی تصریح کرد: اسرائیل از خودش قدرت ساخت و مؤلفه‌های قدرتش را به دنیا عرضه کرد و از خودش هیمنه‌ای ساخت که شکست ناپذیر است؛ اسرائیل در اشراف اطلاعاتی از خودش قدرت ساخته بود و در سایه همین اشراف اطلاعاتی، فرماندهان جبهه فلسطین و لبنان از جمله عماد مغنیه، دکتر فتحی شقاقی و مصطفی بدرالدین را شهید کرد. 

سردار رفیعی ادامه داد: اسرائیل برای خودش قدرت خیالی ساخت و از نیل تا فرات را سرزمین خیالی خودش می‌دانست؛ کسی که حکومت خیالی خود را در سرزمین دیگران ساخته بود و آمریکایی‌ها هم به او می‌گفتند این جغرافیا محقق خواهد شد و قدرت جدیدی در غرب آسیا شکل خواهد گرفت و خاورمیانه جدیدی با محوریت اسرائیل تشکیل خواهد شد؛ این رویای نیل تا فرات را آنقدر سردار قاسم سلیمانی کوچکش کرد که اسرائیل آمد و در کناره مرز‌های خودش دیوار ساخت. او قرار بود کیلومتر‌ها توسعه بدهد؛ ولی کوچک شد و دور خودش دیوار گرفت. 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به بمباران بیمارستان المعمدانی گفت: دوباره ماجرای دیر یاسین و دوباره جنایت‌های صبر و شتیلا زنده شد؛ آن‌هایی که آن روز می‌گفتند اشتباه بود امروز بر آن اشتباهشان افزودند و به بیمارستانی که کودکان در آنجا بودند حمله کردند؛ دنیای اسلام یکپارچه بر علیه آن‌ها شد؛ هزینه‌ای که از نظر اخلاقی باید بپردازند بعد از این به سراغشان خواهد آمد. 

وی افزود: امروز اسرائیلی‌ها سه پاسپورت در جیب‌هایشان آماده دارند پاسپورت آمریکا، سوئد و نروژ یعنی اینکه ما مال این سرزمین نیستیم؛ ۵۰۰ هزار نفرشان رفته‌اند و ۸۰ درصدشان می‌گویند که برنمی‌گردیم؛ هدف حماس شهرک نشینان نبود. امروز موشک‌هایشان از بالای تل آویو رد می‌شود و این فرصت را جبهه مقاومت و حماس به آن‌ها داده است که از پاسپورت هایشان استفاده بکنند و از آنجا بروند و برای این جنگ‌هایشان هم هزینه‌های اخلاقی و مادی زیادی پرداخت کرده‌اند. 

وی بیان کرد: اسرائیلی‌ها به زور به دنیا قبولانده بودند که ما حکومت استواری خواهیم بود و به یهودیان عالم گفته بودند ما اینجا مستقریم؛ اما امروز پشتوانه خارجی خود را هم از دست داده یا خواهند داد؛ بایدن اولین مدافعشان آمد؛ اما نماند و کشور‌های عربی جرات پیدا کرده و دیدار با او را لغو کردند.  چه ننگی بالاتر از اینکه در منطقه آن‌ها را تحویل نگرفتند؛ آنجایی که ادعا می‌کردند خانه آنهاست و انتظار داشتند که دست به سینه مقابل آن‌ها بایستند. 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: آمریکایی‌ها آمدند تا این سگ زنجیر بسته خود را نجات بدهند؛ اما گذاشتند و رفتند در حالی که همه در حماس به میدان نیامده است. این نبرد بخشی از فلسطین است همه فلسطین نیست؛ کرانه باختری، حزب الله لبنان و همه علاقمندان در جبهه مقاومت منتظرند و دست از سر اسرائیل بر نخواهند داشت.

وی عنوان کرد: اسرائیلی‌ها از خودشان قدرت ساخته بودند؛ اما همه هیمنه قدرتشان فرو ریخت و محاصره را مولفه قدرتشان می‌دانستند. اما در همین محاصره، موشک‌هایی با برد ۴۰ و ۵۰ کیلومتر برسرشان فرود آمد و این‌ها همه از اراده حماس و مردم مظلوم غزه است؛ غزه‌ای که تنها ۳۶۰ کیلومتر مربع است یعنی یک چهل و سوم استان قزوین و ۲ میلیون نفر جمعیت دارد یعنی در هر یک کیلومتر ۵ نفر زندگی می‌کنند. 

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: مردم و فرماندهان غزه این جمله را برای ما ماندگار کردند که اگر قرار بود دانه دانه و ریز ریز بمیریم؛ تصمیم گرفتیم یکجا بمیریم؛ دیگر حربه ترس و وحشت برای این ملت خروشان معنا ندارد و این بیان عارفانه امام بزرگوار است که فرمود:" ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد "ما را از چیزی نترسانید؛ ملتی که تولدش در کنار قبرش است این ملت را نترسانید ملت غزه امروز با مرگ آشتی کرده است. 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان گفت: امروز بغض و کینه ملت فلسطین علیه اسرائیل بیش از هر دوره‌ای است؛ کینه و بغضی در دلشان شعله‌ور است و این تیری ست که از کمان شعله خارج و به عمقشان رسوخ کرده و به فضل خدا به پیروزی خواهند رسید.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار