نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد؛

تقدیم ۲۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی/ مردم فلسطین با تمام توان در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی می‌کنند

سروری با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به غزه گفت: استقلال هزینه دارد و امروز مقاومت و مردم فلسطین برای رسیدن به استقلال با تمام توان در مقابل این رژیم کودک‌کُش ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ - 22October 2023

تقدیم ۲۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی/ مقاومت و مردم فلسطین برای رسیدن به استقلال با تمام توان در مقابل این رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت: استقلال هزینه دارد و امروز مقاومت و مردم فلسطین برای رسیدن به استقلال با تمام توان در مقابل این رژیم کودک‌کُش ایستادگی می‌کنند.

سروری با اشاره به حمله صدام با پشتیبانی استکبار جهانی به ایران ادامه داد: ما برای رسیدن به استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشورمان در هشت سال دفاع مقدس ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرده‌ایم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به به توییت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص قرارداد ۷۹۱ واگن مترو و اینکه باید این واگن‌ها ور کشور ساخته می‌شد، اظهار داشت: من پشت این بلندگو اعلام می‌کنم، حاضرم با شما به شرکت‌هایی که می‌گویند بیایم و هر میزان توان دارند، قرارداد ببندیم. این شرکت‌ها واگن باری تولید می‌کنند و تنها یک واگن مسافربری تولید کردند که آن واگن هم هنوز رونمایی نشده است.

وی افزود: ما از تولید ملی استقبال می‌کنیم، اما نمی‌توانیم مردم را در صف‌ها منتظر نگه داریم تا تولید صورت بگیرد. من به نمایندگی از شورا و شهرداری اعلام می‌کنم که از تولید داخلی حمایت خواهیم کرد، اما اعتقاد بنده بر این است، وقتی به موفقیت بزرگ می‌رسیم باید توانمندی‌های جمهوری اسلامی را تبیین کنیم.

سروری تأکید کرد: حالا که پس از سال‌ها توقف در ورود اتوبوس و مترو به ناوگان، گشایش ایجاد شده باید از آن حمایت کنیم. استقبال بسیار خوبی از سوی مردم از ایستگاه‌های جدید صورت گرفت و منجر به افزایش سرفاصله قطار‌ها شد و اگر واگن‌ها وارد شود سرفاصله کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار