عضو شورای اسلامی شهر تهران:

اتفاقاتی که در جهان اسلام رقم می‌خورد آغاز یک پایان برای رژیم صهیونیستی است

علوی با اشاره به طوفان‌الاقصی و جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه گفت: اتفاقاتی که در جهان اسلام رقم می‌خورد به نوعی آغاز یک پایان است و امیدواریم پایان این رژیم منحوس را ببینیم.
کد خبر: ۶۲۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ - 22October 2023

اتفاقاتی که در جهان اسلام رقم می‌خورد آغاز یک پایان برای رژیم صهیونیستی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیداحمد علوی» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و هشتاد و پنجمین نشست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طوفان‌الاقصی و جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه اظهار داشت: اتفاقاتی که در جهان اسلام رقم می‌خورد به نوعی آغاز یک پایان است و دعا می‌کنم پایان این رژیم منحوس را ببینیم و ظهور امام عصر (عج) تعجیل شود.

علوی ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر این فجایعی که ما اکنون در جهان می‌بینیم پایان یابد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از رسانه ملی برای اطلاع رسانی درخصوص موضوع غزه، گفت: صدا و سیما نشان داد که مردم و جناح‌های مختلف در این زمینه یکپارچه هستند و احزاب ما در رابطه با فلسطین هیچ مناقشه‌ای ندارند یعنی چپ و راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب در آرمان فلسطین حرف و حدیثی ندارند؛ بنابراین اگر کسی تردیدی ایجاد می‌کند نه چپ است و نه راست.

وی با بیان اینکه تمام احزاب در این خصوص یکپارچه هستند، یادآور شد: این نشان می‌دهد که آرمان‌های امام خمینی (ره) در کشور جاری و ساری است و هیچ تغییری نخواهد کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار