رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خبر داد؛

کمک ۱۷۴ میلیارد ریالی ایرانی‌ها به مردم زلزله زده افغانستان و فلسطین

سلیمی گفت: میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به زلزله‌زدگان افغانستان و مردم مظلوم فلسطین تا شامگاه ۲۹ مهر از طریق شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر، به ۱۷۴ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال رسید.
کد خبر: ۶۲۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ - 22October 2023

کمک ۱۷۴ میلیارد ریالی ایرانی‌ها به مردم زلزله زده افغانستان و فلسطینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «وحید سلیمی» رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در راستای وظایف بشردوستانه خود در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از زلزله ولایت هرات در افغانستان و نیز کمک به آوارگان جنگی به ویژه زنان و کودکان بی گناه غزه، از ۱۷ مهرماه اقدام به اعلام دو پویش بشردوستی و آفتاب مهربانی کرده است.

سلیمی افزود: این دو پویش با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به دو کشور فلسطین و افغانستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی اجرا شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: از ابتدای اعلام رسمی‌پویش‌ها در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز جمعه ۲۸ مهرماه، یعنی طی ۱۲ روز از آغاز فراخوان‌ها، در مجموع ۱۷۴ میلیارد و ۸۱۳ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۷۲۶ ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر واریز شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مبالغ واریزی، ۱۳۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال مربوط به پویش بشردوستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین و ۳۵ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال مربوط به پویش آفتاب مهربانی و کمک به زلزله‌زدگان افغانستان است.

سلیمی با اعلام خبر پایان پویش آفتاب مهربانی، بیان کرد: با توجه به ادامه درگیری‌ها و منازعات مسلحانه بین فلسطین و اسرائیل و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از جمله حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار بی رحمانه بیماران، کودکان و زنان بی دفاع غزه، پویش بشردوستی همچنان استمرار خواهد داشت.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر افزود: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار