ما متحدیم/ فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

۱۰ هزار نفر از خراسان جنوبی به اردوهای راهیان‌نور اعزام می‌شوند

سردار «مهدوی» از اعزام ۱۰ هزار طی سال جاری به اردوهای راهیان‌نور خبر داد و گفت: اولین کاروان راهیان‌نور حدود ۲۰ روز آینده به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 22October 2023

۱۰ هزار نفر از خراسان جنوبی به اردوهای راهیان‌نور اعزام می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در جلسه قرارگاه استانی راهیان‌نور، اظهار داشت: تأثیر فرهنگی راهیان‌نور به خصوص برای قشر جوان در سال‌های گذشته به اثبات رسیده و بسیاری از افرادی که نسبت به انقلاب و نظام زاویه دارند در یک سفر راهیان‌نور متحول می‌شوند.

وی از اعزام ۱۰ هزار طی سال جاری به اردوهای راهیان‌نور خبر داد و بیان داشت: با توجه به شرایط فرهنگی بیشترین تمرکز بر قشر دانشجو و دانش‌آموز است که سهمیه بسیج اقشار، محلات، دانشجویان و دانشگاه‌ها به تفکیک ۲ هزار نفر است و ۵۰۰ نفر هم برای خانواده‌ها سهمیه در نظر گرفته شده، مابقی نیز سهمیه عوامل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اعلام اینکه اولین کاروان راهیان‌نور حدود ۲۰ روز آینده به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، تبیین کرد: هزینه سفر هر نفر برای هفت روز ۳۵ میلیون ریال است که برای تأمین هزینه باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

سردار مهدوی با بیان اینکه سیر تشرف اقشار مختلف به صورت تخصصی بوده و راهیان پیشرفت و مکتب «حاج قاسم» در کنار راهیان‌نور پیش بینی شده است، افزود: اردوهای راهیان‌نور بعد از وقفه‌ای که در دوران کرونا ایجاد شد مجدد از سرگرفته شده اما در مورد زیرساخت‌ها نیاز است توجه ویژه تری انجام شود.

وی اضافه کرد: اردوگاه خراسان جنوبی نسبت به بقیه استان‌ها زیرساخت‌های ضعیف‌تری دارد که باید همه بخش‌های استان برای تقویت این زیرساخت‌ها همکاری کنند لذا با توجه به زمینی که برای خراسان جنوبی در خوزستان اختصاص یافته می‌توان به شکلی زیرساخت لازم را ایجاد کرد تا برای عموم مردم قابل استفاده باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۵ هکتار زمین در مجاورت پلیس راه آبادان با زیرساخت‌های لازم به خراسان جنوبی واگذار شده که برای ساخت اردوگاه استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: همچنین اردوگاه شهید «حبیب اللهی» در اهواز به خراسان جنوبی اختصاص یافته که در دوران کرونا مستهلک شده و نیازمند بازسازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار