در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران عنوان شد؛

استاندار مازندران: دستاوردهای بزرگ دولت در مازندران، مرهون انسجام و هم افزایی تیم مدیریتی است

«حسینی پور» گفت: یکی از علت‌های اصلی انجام کارهای بزرگ در مازندران انسجام و هم افزایی تیم مدیریتی در این استان است. ‎
کد خبر: ۶۲۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ - 22October 2023

استاندار مازندران: دستاوردهای بزرگ دولت در مازندران، مرهون انسجام و هم افزایی تیم مدیریتی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، اظهار داشت داشت: خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم با همدلی و انسجام در حال خدمت رسانی و انجام کار‌های بزرگ زیرساختی در مازندران هستند.

حسینی پور با بیان این مطلب که یکی از دغدغه‌های جریان‌های سیاسی و تشکل‌ها در مازندران این بود که از ظرفیت نیرو‌های بومی استان استفاده شود، افزود: برای معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران چند گزینه به وزارت کشور معرفی شد که در نهایت این وزارتخانه در خصوص «قاسم عزیززاده گرجی» فرماندار بابل برای این سمت به جمع‌بندی رسیدند.

استاندار مازندران اضافه کرد: عزیززاده گرجی یکی از فرمانداران موفق مازندران است که توانست خدمات شایسته‌ای در دوران خدمت خود در بابل انجام دهد.

وی با اشاره به این مطلب که در آستانه انتخابات قرار داریم و همه باید تلاش کنیم تا با همدلی و بهره‌گیری از خرد جمعی یک انتخابات سالم و پرشور برگزار کنیم، بیان داشت: علاوه بر انتخابات پیش رو کاهش آمار طلاق و توجه به فرزندآوری در مازندران دو مقوله مهم دیگری است که معاونت سیاسی امنیتی استاندار مازندران باید پیگیر باشد.

این مسئول عملکرد «روح الله سلگی» معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در مدت بیش از یک سال فعالیت وی در استانداری منشا خیر برای استان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار