نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

عملیات طوفان الاقصی اقدام ابتکاری و مقدسی است

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: عملیات طوفان الاقصی اقدام بسیار ابتکاری، ارزشمند و مقدسی است و به مقاومت فلسطین دست مریزاد می‌گوییم.
کد خبر: ۶۲۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ - 22October 2023

عملیات طوفان الاقصی اقدام ابتکاری و مقدسی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نایب رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) اظهار داشت: عکس‌العمل ملت فلسطین در برابر ۷۵ سال جنایت، تجاوز، خون‌آشامی، کودک‌کشی و قتل و غارت صهیونیست‌ها، حق است و هر انسان با وجدان و با انصافی این حق را به فلسطینی‌ها می‌دهد.

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: شهادت مظلومانه تعداد زیادی از زنان، کودکان و غیر نظامیان از اهالی مظلوم غزه، کرانه باختری، جنوب لبنان و نقاط دیگر از سوی رژیم کودک‌کش، جنایت‌کار و نسل‌کش رژیم صهیونیستی را تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همچنین از ایثار و مجاهدت غیرتمندانه و شجاعانه فرزندان دلیر فلسطین برای مقابله با توطئه‌های صهیونیست‌ها، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی درباره عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات طوفان الاقصی کار بسیار ابتکاری، ارزشمند و مقدسی است؛ به مقاومت فلسطین دست مریزاد می‌گوییم و دست و بازوی جوانان غیرتمند فلسطینی، لبنانی و همه کسانی که دلشان در گرو اسلام، قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین است را می‌بوسیم.

نایب رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اظهار همدردی با مردم غزه اظهار داشت: ما هم در مصیبت بزرگ و تجاوز جنایتکاران صهیونیست به اهالی مظلوم غزه، شریک هستیم و آرامش نداریم.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: امید است که مردم غزه از چنگال گرگ‌های آدم‌خوار نجات پیدا کنند و در این مسیر خداوند به مردم فلسطین کمک می‌کند و به آنان پیروزی عنایت می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار