نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

حوزه‌های علمیه باید برای تربیت نسل جوان طرح و برنامه داشته باشد

حجت‌الاسلام «حبیب غفوری» گفت: اگر بخواهیم آینده پیش روی جامعه آینده روشنی باشد باید حتما حوزه علمیه موفقی داشته باشیم و حوزه‌های علمیه باید برای تربیت نسل جوان طرح و برنامه داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ - 22October 2023

حوزه های علمیه باید برای تربیت نسل جوان طرح و برنامه داشته باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «حبیب غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  امروز در نشست با مدیر حوزه های علمیه استان و جمعی از مدیران و اساتید حوزه علمیه با بیان اینکه در هر جامعه ای که عالم دینی حضور نداشته باشد مردم به بیراهه می روند، اظهار داشت: اگر بخواهیم آینده پیش روی جامعه آینده روشنی باشد باید حتما حوزه علمیه موفقی داشته باشیم و حوزه های علمیه باید برای تربیت نسل جوان طرح و برنامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: استان کرمانشاه سابقه طولانی در تربیت عالم دینی دارد و علمای بزرگی در این استان حضور داشته و اهل درس و بحث بوده اند و از این حیث تاریخ استان بسیار پربار است و این باید به اطلاع طلاب جوان برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه در سالیان گذشته به دلیل برخی سوء مدیریتها تربیت نسل نوجوان و جوان ما تحت تاثیر فضای مجازی بوده گفت: ما با نسلی مواجه هستیم که آسیب دیده و باید با تلاش بیشتر این آسیب ها را جبران کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه دشمن از جنگ سخت با ما ناامید شده امروز جنگ ما در عرصه جنگ نرم است و دشمن در این خصوص به فضای مجازی بسیار امید بسته تا نسل جوان ما را فاسد کند، اما همانگونه که در محرم وصفر ،اعتکاف و راهپیمایی اربعین می بینیم نسل جوان ما حضور عالمانه و مسئولانه دارد که این نشان میدهد در بخش وسیعی از جامعه هدف تیر دشمن به سنگ خورده است.

حجت الاسلام غفوری افزود: همین بخش کوچکی از جامعه نیز که تحت تاثیر قرار گرفته اند بسیار نگران کننده است و حوزه علمیه حتما باید در این خصوص طرح و برنامه داشته باشد.

وی با تقدیر از تلاش و مدیریت حجت الاسلام ایرانی مدیر حوزه های علمیه استان، گفت: این تلاشها نسبت به آینده حوزه علمیه استان ایجاد امیدواری می کند اما نباید به این قانع باشیم، زیرا ظرفیت استان کرمانشاه بسیار بیش از این است و با افق چشم اندازی که انتظار است فاصله زیادی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار