مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی «افتخار شهر» در قم برگزار شد

مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی افتخار شهر عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ - 22October 2023

مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی «افتخار شهر» در قم برگزار ش

به گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی افتخار شهر امروز در سالن دو هزار نفری ورزشگاه حیدریان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: امروز این برنامه برای نوجوانان و جوانان شهرمان ترتیب داده شده است تا با ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ پهلوانی شاهد تحولی در عرصه ورزش شهرمان به ویژه ورزش همگانی باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این المپیاد‌ها بتوانیم برای ورزشکاران شهرمان که سرمایه‌های امروز شهر و کشور هستند گامی موثر برداریم و شاهد حضور ورزشکارانی با منش‌پهلوانی در آینده ورزش شهر باشیم.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد: در این المپیاد فرهنگی - ورزشی هیات‌های بدمینتون، بسکتبال، بوکس، پینگ پنگ، تیروکمان، تکواندو، تنیس، تیراندازی، جودو، دو و میدانی، ژیمناستیک، شطرنج، شنا، شمشیربازی، فوتبال، کبدی، کاراته، کشتی، گلف، ورزش‌های زورخانه‌ای، والیبال، هاکی و هندبال حضور داشته و ضمن رقابت به استعدادیابی در این رشته‌ها پرداخته خواهد شد.

در این مراسم، اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، مسئولان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، ورزشکاران، روسای هیات‌های ورزشی و تنی چند از مدیران استانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار