فرمانده جبهه مقاومت:

تداوم مقاومت به تضعیف رژیم صهیونیستی منجر شده است

سردار «نوعی‌اقدم» گفت: تداوم مقاومت به تضعیف رژیم صهیونیستی منجر شده است و تقلای آمریکا برای ادامه حیات رژیم کودک‌کش اسرائیل نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۲۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 23October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «رحیم نوعی‌اقدم» فرمانده جبهه مقاومت دیروز (یکشنبه) در مهدیه اردبیل و در جمع بسیجیان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تداوم مقاومت به تضعیف رژیم صهیونیستی منجر شده است و تقلای آمریکا برای ادامه حیات رژیم کودک‌کش اسرائیل نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه لحظه‌به‌لحظه از قدرت رژیم صهیونیستی کاسته می‌شود و شاهد به سرانجام رسیدن این رژیم جعلی هستیم افزود: حمله هولناک به بیمارستان‌ها و مراکز غیرنظامی نشانه‌ای از بی‌رحمی و رفتار غیرانسانی این رژیم است.

نوعی‌اقدم گفت: اسرائیل نه تنها به هیچ قاعده‌ای پایبند نیست بلکه سعی می‌کند تا خون انسان‌ها را وسیله‌ای برای مشروعیت نظام خود قرار دهد در حالی که این فرآیند نتیجه‌ای برعکس به همراه خواهد داشت.

فرمانده جبهه مقاومت افزود: همان‌طوری که مقاومت در عراق، سوریه و بسیاری از کشورهای اسلامی نتیجه‌ای خوشایند برای همگرایی امت اسلامی به همراه داشته قطعاً در فلسطین و نوار غزه نیز پیروزی مسلمانان و امت اسلامی می‌تواند زمینه سرنگونی استکبار جهانی به ویژه اسرائیل و آمریکا را به همراه داشته باشد.

وی گفت: مظلومان جهان مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران هستند و قطعاً بر اساس وعده قرآن کریم سرانجام مستکبران و ظالمان نابودی و سرنگونی خواهد بود.

نوعی‌اقدم متذکر شد: کشتن انسان‌ها تنها بخشی از بی‌رحمی رژیم صهیونیستی است که در ابعاد مختلف می‌توان این رژیم را به یک دیو وحشتناکی تصویر کرد که آثار رحم، مروت و مردانگی در آن مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار