در یادواره شهدای جوان و ورزشکار شهرستان رامهرمز مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: سرچشمه تمام جبهه‌های محور مقاومت دوران دفاع مقدس است

سردار «مرادحاجتی» با تقدیر از مسئولین رامهرمز بابت اجرای یادواره شهدای جوان و ورزشکار این شهر و تبریک هفته تربیت بدنی گفت: سرچشمه تمام جبهه‌های محور مقاومت، دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۲۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 23October 2023

سرچشمه تمام جبهه‌های محور مقاومت دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در یادواره شهدای جوان و ورزشکار شهرستان رامهرمز به تشریح اتفاقات اخیر پرداخت و اظهار داشت: منتظر شنیدن خبرهای خوبی از سرزمین فلسطین باشید و شک نکنید که وعده الهی در این خاک مظلوم محقق خواهد شد.

وی با تقدیر از مسئولین رامهرمز بابت اجرای یادواره شهدای جوان و ورزشکار این شهر و تبریک هفته تربیت بدنی گفت: جوانان ما، ورزشکاران ما و نخبگان ما هر کدام در هر عرصه و حوزه‌ای که فعالیت دارند، رزمنده کشور و ملت ایران هستند و باید برای اعتلای پرچم‌مان تلاش و مجاهدت کنند.

سردار مرادحاجتی افزود: سرچشمه تمام جبهه‌های محور مقاومت دوران دفاع مقدس است. دورانی که ما مثل امروزِ غزه در بدترین شرایط قرار داشتیم و صدام بعثی مثل اکنون مورد حمایت مستقیم آمریکا و غرب بود اما مقاومت کردیم، جان دادیم و در نهایت پیروز و سربلند تاریخ شدیم و شک نکنید که همین اتفاق هم برای غزه و فلسطین خواهد افتاد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: دنیا دیدند که صدام بعثی مثل موش در سوراخ‌ها دنبال ادامه حیات بود و یقین بدانید که سرنوشت نتانیاهو هم از او بدتر است و تقاص این همه جنایت را خواهد داد.

وی افزود: نسل جوان ما باید هشیار باشند. باید با امید به آینده روشن کشور فکر کنند و همزمان با تدبیر به مسائل منطقه‌ای بیندیشند و فریب رسانه‌های معاند را نخورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار