مشاور استاندار خراسان شمالی در امور ایثارگران:

مشاوران ایثارگران دستگاه‌ها بیشتر از همه به قوانین ایثارگری اشراف داشته باشند

«شیرزادی» گفت: احصاء مشکلات جامعه ایثارگری و ارتباط مستمر با مدیران برای رفع موانع و تسهیل امورات مرتبط با این عزیزان باید در دستور کار مشاوران ایثارگران دستگاه‌ها و نهاد‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۶۲۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ - 23October 2023

مشاور ایثارگران دستگاه‌ها بیشتر از همه به قوانین ایثارگری اشراف داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، نشست مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی با محوریت احصاء مشکلات جامعه ایثارگری امروز (دوشنبه) در استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

در این نشست «بتول شیرزادی» مشاور استاندار خراسان شمالی در امور ایثارگران اظهار داشت: احصاء مشکلات جامعه ایثارگری و ارتباط مستمر با مدیران برای رفع موانع و تسهیل امورات مرتبط با این عزیزان باید در دستور کار مشاوران ایثارگران دستگاه‌ها و نهاد‌ها قرار گیرد.

وی گفت: کسانی که مسئولیت مشاور ایثارگران در دستگاه‌ها را می‌پذیرند باید بیشتر از هر کسی نسبت به قوانین ایثارگری اشراف داشته باشند و با احصاء مشکلات و ارتباط مستمر با مدیران نسبت به رفع موانع و کاستی‌ها اقدام کنند. در راستای اجرای طرح سپاس، همه کسانی که مسئولیت دارند موظفند که به تکلیف خود عمل کنند لذا لازم است با برنامه‌ریزی دقیق، تعظیم و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بیش از پیش در جهت خدمت‌رسانی به این قشر صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار