مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه‌ی عظیم کشورند

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس گنجینه‌ی عظیم از تجارب در اجرای کلیه برنامه‌های کشور محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ - 23October 2023

پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم کشورند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین‌، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین صبح امروز (دوشنبه) در دیدار با «مجید به افتاده» پیشکسوت و فرمانده دوران دفاع مقدس استان، اظهار داشت: خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم از تجارب ارزشمند هستند که باید ضمن انتقال تجارب آنان به نسل‌های جدید جامعه از آن در تمام برنامه‌های کشور استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهداء وظیفه همگانی است، تصریح کرد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس در دفاع از دین و کیان کشور، جان عزیز خویش را در طبق اخلاص نهاده و در لبیک به ندای امام راحل (ره) پای از سر نشناخته و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و حماسه‌های ماندگاری در تاریخ این سرزمین آفریدند.

وی تصریح کرد: این عزیزان مظهر ایثار و فداکاری هستند و رشادت آن‌ها در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، امنیت، پیشرفت وتوسعه کشور در دوران دفاع مقدس و امنیت و توسعه کنونی را حاصل از خود گذشتگی‌های ایثارگران و شهیدان دانست و خاطر نشان کرد: اگر هم اکنون حقوق ملت ایران در جهان با قدرت استیفا می‌شود، بخشی از آن حاصل فداکاری‌های ایثارگران و شهیدان دفاع مقدس است.

در پایان این دیدار، از «مجید به افتاده» پیشکسوت و فرمانده دوران دفاع مقدس استان قزوین تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار