نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین:

اسرائیل در حال انجام نسل‌کشی در غزه است

اشتیه اعلام که رژیم اسرائیل در حال انجام یک «جنگ نسل‌کشی» علیه مردم فلسطین است.
کد خبر: ۶۲۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ - 23October 2023

اسرائیل در حال انجام نسل‌کشی در غزه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه طی سخنرانی اعلام کرد که اشغالگران قدس در حال انجام یک «جنگ نسل کشی» علیه مردم فلسطین است.

اشتیه حملات صهیونیست‌های اشغالگر را نسل‌کشی علیه مردم فلسطین خواند و گفت: این جنگ توسط یک ماشین جنایتکار با ذهنیت وحشیانه و استعماری انجام می‌شود که می‌خواهد بکشد، از شکنجه بی گناهان و کودکان لذت ببرد و مساجد و کلیسا‌ها را بمباران کند.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه موضوع ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق گذرگاه مرزی رفح با طرف مصری را رصد می‌کنند، اضافه کرد: محمود عباس (رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین) به تماس‌های خود با سران کشور‌های جهان برای توقف حملات (رژیم) اسرائیل به غیرنظامیان فلسطینی ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل هزار و ۸۰۰ کودک از جمله نوزادان را به قتل رسانده است، گفت: تلاش ما برای آزادی، استقلال و ایجاد یک کشور مستقل متوقف نخواهد شد و جنایات استعمارگران عزم ما را در سرزمین خود مختل نخواهد کرد.

اشتیه در خصوص «عملیات زمینی» رژیم صهیونیستی نیز گفت: آنچه از سران کشور اشغالگر در خصوص تدارک تهاجم زمینی شنیدیم به این معناست که جنایات جدید، تبعید‌ها و کشتار‌های جدید برای انتقام ادامه خواهد یافت.

«محمد اشتیه» خواستار اجازه دسترسی رسانه‌های بین المللی به غزه برای ثبت و مستندسازی جنایات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در این منطقه شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار