رییس ستاد انتخابات اردبیل:

تاکنون ۱۳۰ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

«رقاسمیان» گفت: تا امروز ۱۳۰ نفر برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۶۲۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ - 23October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل،«رضا قاسمیان» رییس ستاد انتخابات اردبیل امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: سه روز دیگر تا پایان مهلت قانونی ثبت نام در رقابت‌های انتخاباتی مجلس دوازدهم باقی مانده است.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۳۰ نفر تا پایان روز چهارم در این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: ۸ نفر از ثبت نام کنندگان زن و ۱۲۲ نفر نیز مردان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تحصیلات ثبت نام کنندگان در این رقابت‌ها را یادآور شد و بیان کرد: ۱۸ نفر دارای مدرک دکترا، ۱۰۰ نفر کارشناسی ارشد و ۱۲ نفر نیز دارای سایر مدارک تحصیلی هستند.

قاسمیان افزود: از پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل طبق آمار ۱۶ نفر از حوزه خلخال و کوثر، ۲۴ نفر از حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز، ۱۲ نفر از شهرستان گرمی و انگوت، ۶۰ نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و ۱۸ نفر نیز از مشگین شهر داوطلب رقابت‌های انتخاباتی هستند.

وی در مورد ویرایش اطلاعات داوطلبان پس از ثبت نام تصریح کرد: فرم‌های ثبت نام در ۶ صفحه برای داوطلبان ارائه شده که پس از تایید صفحه آخر امکان ویرایش وجود ندارد بنابراین ضروری است تا داوطلبان مدارک، اطلاعات و مستندات خود را با دقت کافی و لازم در درگاه الکترونیکی انتخابات وارد کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل با تاکید بر اینکه شرط ثبت نام نهایی داوطلبان انجام مراحل پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری است، اظهار کرد: تمدید مهلت ثبت نام در حال حاضر اعلام نشده و ضروری است تا داوطلبان به امید تمدید ثبت نام خود را به تعویق نیندازند.

قاسمیان اضافه کرد: برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی چهارم آبان ماه اعلام صلاحیت‌ها آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: با اعلام صلاحیت‌ها تا ۱۱ اسفندماه فرآیند انتخابات در اردبیل آغاز شده تا شاهد حضور پرشور مردم در راستای توسعه و آبادانی شهر و کشورمان باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار