استاد دانشگاه گیلان:

مردم فلسطین درصدد وارد کردن ضربات آخر به رژیم صهیونیستی هستند

«‌جناتی» قتل‌های بی‌شمار و کشتن زنان و کودکان بی‌گناه را نشانگر خوی وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: مردم غیور فلسطین درصدد وارد کردن ضربات آخر به رژیم صهیونیستی هستند و روزی خواهد رسید که این قفس را بشکنند و نابودی دشمنِ خود را ببینند.
کد خبر: ۶۲۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ - 23October 2023

مردم فلسطین درصدد وارد کردن ضربات آخر به رژیم صهیونیستی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «‌اشرف جناتی» استاد دانشگاه گیلان و دبیر دومین جشنواره حریم رسالت در اجتماع باشکوه بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان بی‌پناه غزه‌ در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت با اشاره به وعده خداوند درباره نابودی صهیونیست‌ها در قرآن کریم اظهار داشت: قرآن می‌فرماید سرسخت‌ترین دشمنان نسبت به کسانی که ایمان آورده‌اند، یهود و مشرکان هستند.

وی با بیان اینکه یهودیان در طول تاریخ اسلام همواره رفتاری خشن و دشمنی آشکاری نسبت به رسول خدا و مومنان داشته‌اند و از هیچ کوششی برای از بین بردن اسلام و مسلمانان دریغ نمی‌کردند گفت: صهیونیست‌ها در 70 سال اخیر نیز جنایات زیادی نسبت به مردم فلسطین و سایر ملل مسلمان مرتکب شدند.

جناتی،؛رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را دشمن‌ترین، دشمنانِ اسلام و مسلمانان دانست و بیان کرد: قتل‌های بی‌شمار و کشتن کودکان و زنان بی‌گناه نشانگر خوی وحشی‌گری این رژیم غاصب است.

کارشناس حوزه زنان با بیان اینکه صهیونیست‌ها هرجا که وارد شدند جز ویرانگری چیزی از خود برجای نگذاشتند و در سرزمین‌ مقدس فلسطین نیز کشتار و ویرانی‌‌های بسیار داشته‌اند افزود: ملت مظلوم فلسطین در نوار محاصره شده غزه و در قفس مانده است و روزی خواهد رسید که این قفس را بشکنند و نابودی دشمن خود را ببینند.

جناتی با تاکید بر اینکه ملت فلسطین خواهان آزادی و گرفتن حق خود است تصریح کرد: امروز با زنان گیلان گرد هم آمدیم تا نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها و رفتار وحشیانه آنان و همچنین و حمایت خود را نسبت به ملت مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

وی ادامه داد: امروز مردم غیور فلسطین درصدد وارد کردن ضربات آخر به رژیم صهیونیستی هستند و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید،‌ بر ملت ایران واجب است که کنار مردم مظلوم فلسطین باشیم.

کارشناس حوزه زنان با اشاره به بیانات امام(ره) درباره نابودی غده سرطانی اسرائیل گفت: مسیر و تکلیف دینی ما کاملاً مشخص است؛ امروز همه مسلمانان وظیفه دارند از فلسطینی‌ها حمایت کنند و حداقلی‌ترین کار این است که از طریق پویش‌های خلاقانه به زبان‌های مختلف، ظلم‌های صهیونیست‌ها را برای جهانیان برملا کنیم و از حقوق معنوی مردم فلسطین دفاع کرده و در صورت لزوم، نیازهای مادی آنان را برطرف کنیم.

جناتی با بیان اینکه تمام توان، کوشش و اندیشه خود را باید برای نابودی غده سرطانی اسرائیل به کار گیریم افزود: هدف صهیونیست‌ها، گرفتن تمام عالم است و تنها به فلسطین قانع نیستند بلکه هدف‌شان لبنان، سوریه، عراق، ایران و سایر نقاط است زیرا خود را برتر از دیگر انسان‌ها می‌دانند و نژادپرست هستند.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله در پرتو عنایات الهی و در ذیل توجهات حضرات معصومین، ملت فلسطین با همراهی ملت‌های مسلمان، این غده سرطانی را نابود و زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار