مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

شهید صدرزاده گنجینه‌ی کاملی از صفات برجسته و قرب الهی بود

رضایی، شهید صدرزاده را گنجینه‌ی کاملی از صفات برجسته و قرب الهی دانست و گفت: اگر بخواهیم تمام خوبی‌ها و صفات برجسته یک انسان را درک کنیم به شهید می‌رسیم.
کد خبر: ۶۲۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ - 24October 2023

شهید صدرزاده گنجینه‌ی کاملی از صفات برجسته و قرب الهی بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در آیین بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده که با حضور مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ورزشکاران و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی در گلزار شهدای بهشت رضوان کهنز شهریار برگزار شد، شهید مصطفی صدرزاده را گنجینه‌ی کاملی از صفات برجسته و قرب الهی دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم تمام خوبی‌ها و صفات برجسته یک انسان را درک کنیم به شهید می‌رسیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای غزه به مقام والای شهادت اشاره کرد و افزود: شهدا نمونه انسان کامل هستند و خدایی شدن انسان به کمال است و این کمال و انسانیت را همه کسانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشتند و یا در دفاع از حریم اهل بیت (ع) با تکفری‌ها مبارزه کردند، نمونه‌های زیادی از انسان‌های کامل را در معرکه دیدند.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر اهمیت حفظ نام و یاد شهیدان اظهار داشت: امروز همه موظفیم در برابر خون شهدا پاسخگو باشیم؛ کسی که مسئولیتی را پذیرفته است بیشتر باید مراقبت کند که در مسیر شهیدان حرکت کند.

رضایی در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگرانی که برای بقاء اسلام و انقلاب جانفشانی کردند، بر تداوم راه شهیدان و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

بر اساس این گزارش پدر شهید صدرزاده در ادامه مراسم به بیان بخشی از وصیت نامه و نکاتی درباره تربیت فرزندان اشاره کرد.

این مراسم با روایتگری، مداحی و بیان خصوصیات اخلاقی شهدا به‌ویژه شهید صدرزاده و حضور ورزشکاران نوجوان و جوان الگو گرفته از مکتب شهدا، اجرای گروه سرود و همخوانی نونهالان حافظ قرآن همراه بود.

مصطفی صدر زاده متولد سال ۱۳۶۵ یکی از شهدای مدافع حرم مسجد امیرالمومنین (ع) کهنز شهریار است که در سال ۱۳۹۲ با نام جهادی سید ابراهیم داوطلبانه به سوریه رفت و فرماندهی گردان عمار و جانشین لشکر فاطمیون را عهده‌دار بود و روز تاسوعای سال ۱۳۹۴ دقایقی قبل از اذان ظهر در حلب به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار