مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد؛

ارتقای ۸ پله‌ای رتبه استان اردبیل در نمرات نهایی

صفری گفت: رتبه استان اردبیل در نمرات نهایی پایه دوازدهم در سطح کشور ارتقای هشت پله‌ای را تجربه کرد که تحول ارزشمندی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۲۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ - 24October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «کلام‌الله صفری» شامگاه دیروز (دوشنبه) در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی در اردبیل اظهار داشت: در راستای جهاد تبیین، روشنگری و با هدف آشناسازی نسل نوجوان با ماهیت رژیم اشغالگر قدس، باید جریان محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم در طول سال و به صورت مستمر در مدارس انجام شود.

وی با اشاره به اهداف و پیام انقلاب و تلاش برای ارسال آن به جهان تصریح کرد: در این راستا دانش‌آموزان ما نقش بسیار بزرگی داشته و با سعی و تلاش آنها شاهد افول جهانی قدرت‌های استکباری خواهیم بود.

رییس ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: در این هفته برنامه‌های خیلی خوبی در مدارس برگزار شد و لازم است برای استمرار این فعالیت‌ها و برگزاری جلسات مربوطه از ظرفیت کارشناسان و روحانیان مبرز استان استفاده شود.

صفری با اشاره به برخی از موفقیت‌های آموزش و پرورش استان افزود: ارتقای هشت رتبه استان در نمرات نهایی پایه دوازدهم در سطح کشور، افزایش سرانه فضای ورزشی استان با بهره‌برداری از ۵۰ هزار متر مربع سالن و چمن مصنوعی، تبدیل آموزش و پرورش استان به کارگاه مدرسه‌سازی با ۳۷۵ پروژه در دست اجرا و... از جمله موفقیت‌های آموزش و پرورش استان است.

وی با بیان تلاش شبانه‌روزی دشمنان ایران و انقلاب خاطرنشان کرد: دشمن با شکست در جنگ سخت به سراغ جنگ نرم رفته و امروز مدارس ما را آماج حملات رسانه‌ای خود قرار داده و تلاش برای نفوذ به اذهان دانش‌آموزان و فرهنگیان را سرلوحه فعالیت‌های مذبوحانه خود قرار داده است.

صفری اضافه کرد: عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی استان در همراهی آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های مختلف بی‌نظیر و ستودنی است.

وی بیان داشت: در این بین جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار رفیع بوده و امروز اصلی‌ترین کانون دفاع از نظام و انقلاب در سپاه معظم واقع شده و هماهنگی مطلوبی بین ۲ دستگاه وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: بهترین ظرفیت برای جهاد تبیین و کارگاه تربیتی، مراسم آغازین مدارس است که در هفته بسیج دانش‌آموزی این مراسم در تمامی مدارس به شکل ویژه برگزار خواهد شد.

در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله ۱۳ آبان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و هماهنگی لازم برای اجرای برنامه‌ها انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار