بازدید استاندار خوزستان از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اهواز

حسینی محراب به همراه معاون عمرانی استاندار، شهردار اهواز، فرماندار اهواز و جمعی از مدیران استانی با حضور در پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز از روند ساخت این مرکز بازدید کردند.
کد خبر: ۶۲۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ - 24October 2023

بازدید استاندار خوزستان از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان به همراه «محمد خانچی» معاون عمرانی استاندار، «رضا امینی» شهردار اهواز، «سید احمد موالی‌زاده»، فرماندار اهواز و جمعی از مدیران استانی امروز با حضور در پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز از روند ساخت این مرکز بازدید کردند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز ضمن همراهی با مدعوین، گزارشی از روند ساخت این پروژه از کلنگ زنی تاکنون که بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ارائه داد و خواهان یک همت و اراده جهادی در سطح استان برای تکمیل این مرکز فرهنگی شدند.

در ادامه استاندار خوزستان و دیگر همراهان در ششمین نشست قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان حضور یافتند و ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل، تعهدات دستگاه‌های مختلف استان را در خصوص مشارکت در ساخت این پروژه ارزشی را ابلاغ کردند.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت ده هکتار در پارک شهروند اهواز در حال ساخت است و تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها