بارگاه منور رضوی غرق جشن و سرور در میلاد امام حسن عسکری(ع)

همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع) صحن و سرای بارگاه منور رضوی آذین بندی شده است و صدای مولودی خوانی، دعا و نیایش از اماکن متبرکه به گوش می‌رسد
کد خبر: ۶۲۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ - 24October 2023

بارگاه منور رضوی غرق جشن و سرور در میلاد امام حسن عسکری(ع)به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گرد هم آمده‌اند تا میلاد فرخنده این امام همام را به محضر شمس الشموس تبریک عرض کنند.

همچنین ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و معرفتی متنوعی برای بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات این روز نورانی در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

جشن صبح میلاد حضرت باب الحوائج (ع) قبل از نماز ظهر و عصر ساعت ۱۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرجام در رواق امام خمینی (ره) شروع می‌شود؛ و در ادامه پس از آن عاشقان مولا از دکلمه خوانی، اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم و مولودی خوانی جعفرنژاد مداح اهل بیت (ع) مستفیض خواهند شد.

مراسم جشن شام میلاد ابو المهدی (ع) سه شنبه ۲ آبان ماه ساعت ۱۸ با قرائت زیارت امین گشایش می‌یابد و پس از بهره‌مندی زائران از دکلمه خوانی و سخنرانی حجت الاسلام مرتضی دهشت، دعای توسل با نوای گرم ابراهیم قانع از مداحان برجسته مشهدی در این مکان نورانی طنین انداز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار