در آیین معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع)؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه: هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین فروریخت

سردار پاکپور با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی در غزه گفت: ابهت و هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین کاملاً فرو ریخت.
کد خبر: ۶۲۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 24October 2023

هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطینی فروریختبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کارنامه درخشان این یگان در دوران دفاع مقدس و مأموریت‌های تأمین امنیت پایدار در مرز‌های شمال‌ غرب، جنوب‌ غرب و جنوب‌ شرق، به تشریح تحولات اخیر در منطقه پرداخت و اظهار داشت: دوران تنظیم نظم جهانی توسط یک یا دو قدرت و یا با اراده آمریکایی‌ها به پایان آمده و بازیگران دیگری در منطقه و جهان ایفای نقش می‌کنند.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی در غزه، ادامه داد: ابهت و هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین کاملاً فرو ریخت.

سردار پاکپور در ادامه با یادآوری رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) منشأ خیلی از پیروزی‌ها و ایثارگری‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

در این مراسم با تکریم از خدمات ارزشمند سردار حمید محمدی در مسئولیت فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) سردار حجت الله صالح نژاد به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها