در مراسم رونمایی از دانشنامه دفاع مقدس یزد مطرح شد؛

فرمانده سپاه الغدیر یزد: دفاع مقدس منبعی الهام‌بخش برای نسل‌های آینده/ مقاومت در برابر استکبار جهانی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است

سردار کمالی گفت: همه بر این باور هستیم که دفاع مقدس مقطعی بریده شده از تاریخ این انقلاب نیست، بلکه همچون عاشورا منبعی الهام‌بخش برای نسل‌های آزاده جهان و نسل‌های آینده ماست.
کد خبر: ۶۲۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ - 24October 2023

دفاع مقدس همچون عاشورا منبعی الهام بخش برای نسل‌های آینده ما استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد در مراسم رونمایی از دانشنامه دفاع مقدس یزد که با حضور امیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم که حداکثر استفاده را از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ببریم. دفاع مقدسی که همه بر این باور هستیم که مقطعی بریده شده از تاریخ این انقلاب نیست، بلکه همچون عاشورا منبعی الهام‌بخش برای نسل‌های آزاده جهان و نسل‌های آینده ماست.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت جمهوری اسلامی ایران و یادآور و تجلی بخش شهادت‌طلبی، ایثار، مقاومت رادمردان و شیرزنانی است که به فرمان امام خمینی (ره) آگاهانه، خالصانه و شجاعانه در راستای حفظ اسلام ایستادند، گفت: یکی از درس‌های مهم دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی است. دفاع مقدس به ما یاد داد که ایستادگی در جبهه حق همیشه جواب می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس به ما یاد داد که می‌توانیم با دستان خالی، ولی با توکل به خدا، توسل به اهل بیت (ع) و اعتماد به مردم عزیز و جوانان خودمان و البته تحت فرماندهی ولایت فقیه به اوج قله‌های سرافرازی برسیم، تصریح کرد: امروز برکات دفاع مقدس را در جهان اسلام می‌بینیم که نمونه‌های آن ایجاد حشدالشعبی در عراق است. امروز می‌بینیم که استقامت جبهه مقاومت مثل حماس، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است.

سردار کمالی یادآور شد: عزیزان فراوانی در گردآوری دانشنامه دفاع مقدس یزد زحمت کشیدند که امروز حاصل زحمات این عزیزان را رونمایی می‌کنیم. ضمن اینکه از جناب سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد نیز بابت همکاری‌ها و مساعدت‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار