در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم عنوان شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم: همه باید از دستاورد‌های انقلاب اسلامی صیانت کنیم

حجت‌الاسلام لقمانپور گفت: همه ما مسئولیت داریم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خون مطهر شهیدان صیانت کنیم و در نشر و ترویج ارزش‌ها بکوشیم.
کد خبر: ۶۲۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 25October 2023

جریان پاسداشت دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا تعطیل بردار نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در ستاد فرماندهی فراجا استان با سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی قم دیدار و از خدمات و تلاش‌های این یگان در اجرای ماموریت‌های محوله تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام لقمانپور در این دیدار اظهار داشت: حضور نیرو‌های فراجا در تمامی نقاط استان، بشارت دهنده آرامش و امنیت است و پلیس به‌عنوان مظهر امنیت و اقتدار و آرامش سهم بسیار زیادی در تمامی ابعاد توسعه دارد.

وی افزود: حضور کامل در برنامه‌هایی همچون پیاده روی جاماندگان اربعین در قم از جمله افتخارات بزرگ پلیس استان است که موجب اجرای هر چه منظم‌تر و باشکوهتر این آیین معنوی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم همچنین تاکید کرد: همه ما مسئولیت داریم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خون مطهر شهیدان به‌خوبی مراقبت کنیم و در نشر و ترویج آن بکوشیم و بدانیم این مسئولیت، فراگیر و پویاست.

سردار میرحیدری نیز با اشاره به اجرای برنامه‌های مشترک فرماندهی انتظامی قم با برخی دستگاه‌ها همچون تیپ ۸۳ و ... عنوان کرد: ماموران انتظامی استان در تمامی لحظات شبانه روز مترصد نظم و امنیت در جامعه هستند و از رهاورد خون مطهر شهدا حراست خواهند کرد.

وی تاکید کرد: روال نشر و ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت هیچ‌گاه تعطیل بردار نیست و ماموران انتظامی به‌دلیل نوع ماموریت خود همواره در خط مقدم ایثار و شهادت قرار دارند.

در این دیدار، لوح تقدیر سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به فرماندهی انتظامی استان اعطا شد.

همچنین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با حضور در یادمان شهید گمنام ستاد فرماندهی فراجای استان، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار