در کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی؛

استاندار آذربایجان شرقی: یادواره شهدا روح جهاد و شهادت را زنده می‌کند

خرّم گفت: در سال گذشته در گوشه گوشه استان در زمینه شهدا فعالیت‌های مختلف و متنوعی انجام شده است. برگزاری یادواره شهدا، روح جهاد و شهادت را در استان زنده می‌کند.
کد خبر: ۶۲۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ - 25October 2023

یادواره شهدا روح جهاد و شهادت را زنده می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی؛ «عابدین خرّم» استاندار آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی کنگره ۱۰ هزار شهید استان با اشاره به اینکه شهر، روستا و دهستانی در استان وجود ندارد که یادواره شهدای گرانقدر در آن برگزار نشده باشد اظهار داشت: این یکی از الطاف و برکات خداوند متعال است که این استان به نام شهدا عطرآگین شده است، به‌طوری که در سراسر استان با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری، علما و بزرگران این یادواره‌ها برگزار شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: در بخش ورزشی و فرهنگی برگزاری تور دوچرخه سواری دور آذربایجان یکی از برنامه‌های شاخص بود که با حضور بیش از ۱۵ کشور برگزار شد و علاوه بر آن ۸۸ جشنواره فرهنگی و ورزشی با عنوان کنگره ۱۰ هزار شهید در سطح استان اجرا شد.

«خرّم» خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی، صنعتی و خدماتی در اکثر شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی با عنوان کنگره شهدا به بهره برداری رسید و در اکثر شهرها و روستاها نیز میزهای خدمت به نام شهدا برگزار شده است.

وی در پایان گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کار بسیار مبارکی شروع کرده‌اند که به نقاط و روستاهای محروم تیم‌های پزشکی برای خدمات رسانی به مردم اعزام می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار