آمادگی مقاومت فلسطین برای نبرد با دشمن صهیونیستی

نیرو‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌هایی از آمادگی خود برای مقابله با دشمن صهیونیستی تحت هر شرایطی خبر دادند.
کد خبر: ۶۲۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 25October 2023

آمادگی مقاومت فلسطین برای نبرد با دشمن صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه المیادین به نقل از نیرو‌های گردان جنین وابسته به سرایا القدس گزارش داد: ما به برادران مقاوم خود در نوار غزه که با خون خود زیباترین حماسه‌ها را در برابر سرکشان، رقم زده‌اند درود می‌فرستیم.

این نیرو‌ها تاکید کردند: اعضای گردان جنین یک عملیات منحصر به فرد انجام داده و سلاح جدیدی را که برای نبرد با دشمن صهیونیستی متناسب بوده وارد کارزار کرده‌اند. در جریان این عملیات تعدادی از عناصر دشمن صهیونیستی به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند.

گردان جنین تصریح کرد: ما آمادگی خود را برای مقابله با دشمن صهیونیستی در هر زمان و تحت هر شرایطی اعلام می‌کنیم. غافلگیری‌های زیادی برای دشمن داریم.

این نیرو‌ها اضافه کردند: استفاده از جنگنده‌ها توسط عناصر دشمن در جریان رویارویی مستقیم با نیرو‌ها و رزمندگان ما دلیل آشکاری برای ترس نظامیان صهیونیست است.

گردان طوباس وابسته به نیرو‌های سرایا القدس نیز اعلام کرد: رزمندگان قهرمان ما به مبارزه با نظامیان صهیونیست که به طوباس یورش برده‌اند ادامه می‌دهند.

این گردان تاکید کرد: رزمندگان ما مستقیماً وارد درگیری‌های سنگین و خشونت باری با عناصر پیاده نظام صهیونیست در چهارراه طمون و تیاسر شدند.

نیرو‌های گردان طوباس اضافه کردند: در جریان این درگیری‌ها یک بولدزر نظامی دشمن در محور تیاسر گلوله باران و با اصابت نارنجک منهدم شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار