فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی:

خانواده‌های شهدا و جانبازان الگوهای عملی صبر و استقامت هستند

سردار «تقوی» گفت: خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز مظهر صبر، استقامت و شکیبایی هستند و آحاد مردم و مسئولان باید نسبت به تکریم آنان به‌عنوان یک ضرورت و وظیفه دینی، ارزشی و انسانی اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ - 25October 2023

خانواده‌های شهدا و جانبازان الگوهای عملی صبر و استقامت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و جانبازان و تجليل از صبر و استقامت خانواده آنان، سردار سرتیپ «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی به همراه سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با خانواده شهید مرزبانی «مهران اقرع» و جانباز انتظامی «صادق میانکی» دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند.

سردار تقوی در این دیدارها با بيان اين كه خانواده معظم شهدا و جانبازان مروجان فرهنگ ايثار در جامعه هستند؛ اظهار داشت: ديدار با خانواده شهدا و ایثارگران توفيق الهي و تكليف همگاني بوده و باعث افزايش انگيزه خدمت شايسته به مردم مي‌شود.

وی افزود: خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز مظهر صبر، استقامت و شکيبايي هستند و تکريم از آنان يک ضرورت و وظيفه ديني، ارزشي و انساني براي تمامي آحاد مردم و مسئولان است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: فراجا تمام تلاش خود را به کار بسته تا شرايطي مساعد و بدون دغدغه را براي خانواده‌های شهیدان و جامعه ایثارگری سازمان انتظامی فراهم كند.

این مقام ارشد انتظامی ره‌آورد خون پاك شهدا و ایثارگری جانبازان را عزت، اقتدار، صلابت و عظمت براي ايران اسلامي برشمرد و تصريح كرد: حركت در مسيری که شهدا و جانبازان پیش روی ما قرار دادند و ادامه راه آنان، اسلام و كشور را در برابر توطئه‌هاي نظام سلطه بيمه كرده و دشمنان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام گذاشته است.

در این دیدار سردار اشتری در سخنانی امنیت امروز را مرهون جانفشانی و ایثار جانبازان دانست و از صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا و جانبازان قدردانی کرد.

در پایان این دیدارها سردار اشتری با اهدای هدایایی خانواده شهید «مهران اقرع» و جانباز «صادق میانکی» را مورد تجلیل قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار