مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه:

باید با آموزش جامعه را در مقابل با تهدیدات دشمنان آماده کنیم

«مجد» گفت: باید از طریق دستگاه تعلیم و تربیت جامعه را برای مقابله با تهدیدات دشمنان در حوزه‌های مختلف آماده کنیم.
کد خبر: ۶۲۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ - 25October 2023

باید با آموزش جامعه را در مقابل با تهدیدات دشمنان آماده کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رسول مجد» مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه امروز در آیین نمادین نواخته شدن زنگ پایداری در مدارس کرمانشاه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، با بیان اینکه مدیران و مسئولان آینده کشور در دستگاه تعلیم و تربیت آموزش می‌بینند، اظهار داشت: باید از طریق دستگاه تعلیم و تربیت جامعه را برای مقابله با تهدیدات دشمنان در حوزه‌های مختلف آماده کنیم.

 وی با بیان اینکه باید با تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان توان ایستادگی در برابر دشمنان را در ابعاد مختلف به جامعه یاد بدهیم، ادامه داد: باید دانش آموزان را برای مقابله با تهدیدات دشمنان در حوزه های مختلف اقتصادی، زیستی، شیمیایی، سایبری و ... آماده کنیم تا در آینده در برابر این نوع تهدیدات ایمن باشیم.

 وی در ادامه توجه به مقوله پدافند غیرعامل را رمز موفقیت در برابر توطئه های دشمنان برشمرد و گفت: دشمنان همواره در حال توطئه چینی علیه اسلام و انقلاب بوده و از هیچ کوششی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دریغ نخواهند کرد، لذا برای مقابله با تهدیدات آنها باید جامعه آگاه و توانمندی داشته باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه ادامه داد: پدافند غیرعامل به معنای مقابله غیرمسلحانه در برابر تهدیدات دشمنان بوده و توجه به آن نیاز امروز جامعه است. 

مجد اشاره‌ای هم به جریانات اخیر غزه داشت و گفت: در همین ماجراهای اخیر دشمنان تلاش می‌کنند از طریق رسانه‌ها به مردم دیگر کشورها اینگونه القا کنند که خود فلسطینی‌ها مقصر اصلی رخدادهای غزه هستند و اگر عملیات طوفان الاقصی را انجام نمی دادند رخدادهای امروز را شاهد نبودیم، درحالیکه واقعیت چیزی دیگری است و رژیم جعلی صهیونیستی از ۷۰ سال پیش مردم فلسطین را از خانه و کاشانه خود آواره کرده و با تسخیر کشور آنها مشکلات جدی برای فلسطینی ها و همسایگان آنها به وجود آورده‌اند.

 وی ادامه داد: رسانه های دشمن در تلاشند فلسطینی ها را مقصر رخدادهای امروز غزه نشان دهند، لذا باید با روشنگری در مورد واقعیت های روز دنیا نگذاریم آمریکا و دیگران از جریانات غزه به نفع خود برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان سوء استفاده کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار