فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان:

فرماندهان دفاع مقدس، الگوی مدیریت جامعه امروز هستند

امیر سرتیپ دوم «محمدشفیعی» گفت: فرماندهان دوران دفاع مقدس با مشقت‌ها و کمبود‌هایی که داشتند توانستند همواره در صحنه‌های سخت نبرد، پیروز و موفق بیرون آیند.
کد خبر: ۶۲۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ - 25October 2023

فرماندهان دفاع مقدس، الگوی مدیریت جامعه امروز هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین‌‌، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، به همراه سرهنگ «حمزه پسندیده» رییس کانون بازنشستگان آجا در استان قزوین و دکتر «سید جواد عبادی» رییس سابق بیمارستان ۵۵۳ ارتش با سفر به تهران، با امیر سرتیپ دوم ستاد «عبدالرضا شهری» فرمانده اسبق لشکر ۱۶ زرهی قزوین بازدید کردند.

امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» ارشد نظامی آجا در این دیدار ضمن تجلیل از تلاش‌ها و رشادت‌های امیر سرتیپ دوم ستاد «عبدالرضا شهری» فرمانده اسبق امیر شهری، اظهار داشت: فرماندهان ما متواضع بودند، خودشان را از همه پایین‌تر می‌دیدند، در حفظ بیت المال کوشش می‌کردند، تلاش می‌کردند جان مردم را حفظ کنند و همیشه به حداقل‌ها مانند امکانات، غذا و… کفایت می‌کردند. باید این تلاش‌ها و رفتار‌ها نصب العین مسئولین قرار بگیرد. نه تنها رفتار فرماندهان بلکه رزمندگان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هم در امور معنوی و هم در احساس مسئولیت نیز این عزیزان الگوی ما بوده و هستند.

وی تصریح کرد: بالندگی امروز ایران اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی فرماندهان و رزمندگان ارتشی دوران دفاع مقدس است که در عرصه زمین، دریا و آسمان قهرمانانه جنگیدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحظه شکل‌گیری در روز‌های سیاه ستم‌شاهی، در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و پس از آن بصیرت در مقابل دشمن به جای گذاشته است.

امیر سرتیپ دوم محمدشفیعی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس با رشادت‌های ارتش قهرمان و همراهی سایر نیرو‌های مسلح پیروزمندانه به پایان رسید. در این بازدید از امیر سرتیپ دوم ستاد «عبدالرضا شهری» فرمانده اسبق لشکر ۱۶ زرهی قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار