یادداشت/ رحیم محمدی

«کپی برابر اصل»؛ رونوشت اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها از آمریکا

آنچه ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد در واقع «کپی برابر اصل» جنایاتی است که ارتش آمریکا طی سالیان گذشته در کشور‌های مختلف از جمله عراق و افغانستان انجام داده است.
کد خبر: ۶۲۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶ - 28October 2023

اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی؛ «کپی برابر اصل» از جنایات آمریکاگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس- رحیم محمدی؛ حدود دو هفته پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از بیمارستان‌های غزه مورد هدف بمب‌های نیروی هوایی ارتش رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به واسطه آن، تعداد زیادی از مردم حاضر در این مرکز درمانی شهید و مجروح شدند.

جنایتی که نشان داد رژیم صهیونیستی برای رسیدن به خواسته‌های نامشروع خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند؛ اما چرا این عمل جنون‌آمیز توسط ارتش غاصب رژیم صهیونیستی صورت گرفت؟ شاید بتوان به این سوال این‌گونه پاسخ داد که چون ارتش به ظاهر قدرتمند رژیم صهیونیستی از رویارویی زمینی با رزمندگان فلسطینی هراس دارد، به جنایت علیه غیرنظامیان روی آورده است تا نیروهای فلسطینی را وادار به تسلیم کند.

به عبارت دیگر، گفته می‌شود که این اقدام ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس با طراحی و چراغ سبز پنتاگون صورت گرفته تا از یک سو افکار عمومی داخلی در سرزمین‌های اشغالی را از شکست مفتضحانه در برابر رزمندگان فلسطینی به سمت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه سوق بدهد و از سوی دیگر، این عملیات زمینی را به بهانه فشار افکار عمومی جهان به تعویق بیندازد و یا حتی انجام ندهد.

البته در بمباران بیمارستان غزه، ارتش کودک‌کش رژیم صهیونیستی از ارباب و حامی اصلی خود یعنی آمریکا الگو گرفته است؛ چرا که در سال‌های نه‌چندان دور ارتش آمریکا نیز جنایت مشابهی را در افغانستان انجام داد و آن، زمانی بود که بیمارستان پزشکان بدون مرز را بمباران کرد.

آن زمان هم آمریکایی‌ها ابتدا منکر چنین اقدامی شدند، ولی بعد عنوان کردند که این بمباران ناشی از خطای انسانی بوده و سپس با گذشت چند ماه اعلام کردند که هیچ خطای انسانی در کار نبوده و آن‌ها با آگاهی کامل از وجود چنین مکانی، آن را مورد هدف بمب‌های خود قرار دادند.

پس‌ می‌توان گفت آنچه ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد در واقع «کپی برابر اصل» جنایاتی است که ارتش آمریکا طی سالیان گذشته در کشور‌های مختلف از جمله عراق و افغانستان انجام داده است؛ چون زمانی که ارتش ایالات متحده آمریکا و متحدانش به عراق حمله کردند، برای پیروزی در مقابل ارتش صدام از گلوله‌های ضعیف‌شده اورانیوم استفاده کرد و امروز رژیم صهیونیستی هم این عمل را به گونه دیگری انجام می‌دهد.

به این‌صورت که اگر آمریکا در حمله به ویتنام از «عامل نارنجی» و در عراق از گلوله‌های اورانیوم ضعیف‌شده استفاده کرد، ارتش اسرائیل هم این روز‌ها در حمله به مرم غزه از «فسفر سفید» که در تماس با هر جانداری آن را می‌کشد، استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار