شاکری در مراسم یادواره 70 شهید محله "شاد آباد" تهران:

شهادت‌طلبی و فرهنگ انتظار مهدی (عج) دو بال انقلاب اسلامی هستند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهدا افتخار نظام اسلامی هستند و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و جان‌فشانی‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷ - 19November 2013

شهادت‌طلبی و فرهنگ انتظار مهدی (عج) دو بال انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با آغاز دومین دهه ازماه محرم الحرام، مراسم یادواره70 شهید سرافراز محله شاد آباد با حضور "مجتبی شاکری" منتخب مردم تهران در شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران شهرداری منطقه 18 برگزار شد.

شاکری طی سخنانی در این مراسم که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه شهدای شاد آباد برگزار شده بود،  اظهار داشت: تجلیل از رشادتها و جانفشانیهای شهدا، تجلیل از انقلاب و نظام است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهدا افتخار نظام اسلامی هستند و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانیهای جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تأکید براینکه ترس دشمنان از ایران اسلامی نیز ازشهدا و جانفشانی جوانان مؤمن در راستای ارزشهای دینی و انقلابی آنها است، اظهارکرد: امام راحل (ره) به پشتوانه شهدا و جانبازان سرافزاز، نظام اسلامی و دین را مستقر کرد.

شاکری پشتیبان واقعی جمهوری اسلامی را خونهای پاک شهدا و رشادتهای جوانان و رزمندگان درعرصههای حساس عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی درحال حاضر به برکت رهبری، نظامی مقتدر و تأثیرگذار در معادلات بینالمللی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهادتطلبی وفرهنگ انتظار ظهور حضرت حجت (عج) را دو بال انقلاب اسلامی دانست و گفت: ولایت فقیه رکن اصلی نظام اسلامی است و دشمنان همواره در صدد خارج کردن ولایت فقیه از صحنه سیاسی هستند.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان در به زانو در آوردن کشورمان، خاطرنشان کرد: تا فرهنگ انتظار،  شهادت و ولایت فقیه در این کشور زنده است، دشمنان و بویژه آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

این جانباز جنگ تحمیلی در ادامه با اشاره به برخی تهدیدهای دشمنان نیز یادآورشد: دشمنان جمهوری اسلامی اگر میتوانستند تهدیدهایشان را عملی کنند، حتما تاکنون این کار را انجام میدادند.

شاکری افزود: ملت ایران شهدا را دارند و خیل شهیدان با اطمینان و اعتقاد رفتند و ما نیز با اطمینان پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود و با ادامه راه شهدای گرانقدر از نظام اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی در پایان با تقدیر ازبرگزارکنندگان آئینهای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس، خواستار انجام فعالیتهای فرهنگی ماندگاردر زمینه تبیین فرهنگ جهاد و شهادت، با هدف انتقال این ارزشها به نسلهای آینده شد.

بر پایه این گزارش، نغمهسرایی یکی ازمداحان اهل بیت عصمت و طهارت در وصف سومین امام همام شیعیان و شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس، اجرای تواشیح و تقدیر از خانوادههای معظم 70 شهید سرافراز محله شادآباد از دیگر برنامههای این مراسم بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار