مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

دفاع مقدس و مقاومت غزه هر دو برگرفته از قیام عاشورا و امام حسین (ع) است

مجید الهی راد گفت: همزمان با آغاز جنایت اسرائیلی‌ها در بمباران عزه و مراکز درمانی آن، کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اقدام به فراخوان جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم فلسطین نمود. مردم نوع دوست و نیکوکار خراسان شمالی تا به امروز یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال به مردم غزه کمک کردند.
کد خبر: ۶۲۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 26October 2023

دفاع مقدس و مقاومت غزه هر دو برگرفته از قیام عاشورا و امام حسین (ع) استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، مردم انقلابی و نوع دوست خراسان شمالی به مردم مظلوم فلسطین و مقاومت غزه کمک کردند.

«مجید الهی راد» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی ضمن همدردی با مردم بی‌دفاع و مظلوم فلطسین به ویژه حادثه دلخراش بمباران بیمارستان غزه، اظهار داشت: دفاع مقدس و مقاومت غزه هر دو از یک الگو سرچشمه می‌گیرند و آن الگو قیام عاشورا و امام حسین (ع) است. در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی آماده دریافت کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم غزه است.

وی افزود: همزمان با آغاز جنایت اسرائیلی‌ها در بمباران عزه و مراکز درمانی آن، کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اقدام به فراخوان جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم فلسطین نمود. مردم نوع دوست و نیکوکار خراسان شمالی تا به امروز یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال به مردم غزه کمک کردند. کمک‌ها در طول هفته گذشته و از طریق برپایی پایگاه در محل‌های برگزاری نمازجمعه در شهرستان‌های استان، مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سطح استان جمع آوری شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار