امام‌جمعه اهل سنت پاوه:

پیام انقلاب اسلامی؛ نجات مستضعفین از یوغ استکبار است/ جوانان غزه «مقاومت» را برای جهانیان معنا کردند

ماموستا «قادری» گفت: بیداری، آزادی و نجات از سلطه استکبار، پیام حقیقی انقلاب اسلامی بود و برای کسانی که این پیام را شنیدند، خیر و برکت داشت.
کد خبر: ۶۲۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 26October 2023

پیام انقلاب اسلامی؛ نجات مستضعفین از یوغ استکبار است/ جوانان غزه الگوهای صبر و استقامت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، ماموستا «ملاقادر قادری» امام‌جمعه اهل سنت پاوه در چهاردهمین اجلاس شهدای وحدت، یادواره سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده با عنوان «منادیان وحدت، خدمت و امنیت» که با حضور سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران و اقشار مختلف استان‌های تلفیقی و علمای اهل سنت سراسر کشور در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: بیداری، آزادی و نجات از سلطه استکبار، پیام حقیقی انقلاب اسلامی بود و برای کسانی که این پیام را شنیدند، خیر و برکت داشت.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم بر این مسیر پایداری کنیم باید بزرگان خود را فراموش نکنیم و همیشه به یاد داشته باشیم که حاج قاسم سلیمانی، شهید حسین همدانی و امثال شهیدان شوشتری و محمدزاده برای ما چه کردند.

امام جمعه اهل سنت پاوه ادامه داد: اغتشاشاتی که در سال ۱۴۰۱ در خطه کردستان رخ داد، از بدنه اهل سنت نبود، زیرا اهل سنت می‌داند که نظام اسلامی، بزرگ‌ترین دستاورد دین خدا و مایه خشنودی قلب نازنین پیامبر اعظم (ص) است.

قادری با اشاره به جنایات‌های اخیر صهیونیست‌ها در بمباران زنان و کودکان بی‌دفاع غزه تصریح کرد: امروز ۲۰ روز از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد و رژیم کودک‌کش اسرائیل هر آنچه تا به امروز توانسته در کشتار و تخریب به میدان آورده است.

وی تأکید کرد: نفرت و مرگ بر آمریکا و لعنت خدا بر صهیونیست‌ها و درود الله بر جوانان غزه که معنای مقاومت را به جهان نشان دادند. بنده می‌گویم که به خدای عظیم قسم، ما مسئولیت داریم در این میدان وارد شویم و از برادران فلسطینی حمایت کنیم، زیرا دل پیامبر اکرم (ص) برای فلسطین خون است و غزوه خیبر در تصویر امروزی آن در آینه فلسطین انعکاس پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار