در یادواره شهید امنیت «شهید آرمان علی‌وردی»؛

فرمانده سپاه تهران بزرگ: آرمان شهید «علی‌وردی» چشم‌انداز گام دوم انقلاب اسلامی بود

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه آرمان شهید علی‌وردی چشم‌انداز گام دوم انقلاب اسلامی بود، گفت: شهید آرمان علی‌وردی، شهید مدافع حرم است که برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و قرارگاه سیدالشهدا (ع) ایستاد و مظلومانه به شهادت رسید.
کد خبر: ۶۲۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ - 26October 2023

فرمانده سپاه تهران بزرگ: آرمان شهید علی‌وردی، چشم‌انداز گام دوم انقلاب اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در یادواره شهید امنیت «آرمان علی‌وردی» که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته شاهد بزرگترین فتنه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودیم؛ فتنه‌ای که استکبار جهانی در قالب جنگ ترکیبی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده بود؛ با این تصور که انقلاب اسلامی و ملت ایران را به زانو دربیاورد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: عنایت و نصرت الهی، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و بصیرت ملت عزیز ایران فتنه دشمنان را سرکوب کرد و ملت ایران در جهاد کبیر در برابر فتنه دشمنان سربلند آمدند.

وی عنوان کرد: حضور نیرو‌های انتظامی و امنیتی و شهیدان همچون کمندی، امیر احمدی، احمدی، مختارزاده و علی وردی موجب شد دشمن به اهداف خود نرسد و در مقابل چشم جهانیان رسوا شود و انقلاب اسلامی طعم شیرین پیروزی را تجربه کند.

سردار حسن‌زاده شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم هستند، افزود: شهید آرمان علی وردی، شهید مدافع حرم است که برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و قرارگاه سیدالشهدا (ع) ایستاد و در نهایت شجاعت، و غیرت مظلومانه به شهادت رسید.

وی با تاکید بر اینکه آرمان شهید علی‌وردی چشم‌انداز گام دوم انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: ملت با بصیرت ایران در یادواره شهدا با عشق حضور پیدا می‌کنند و قدردان مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار