فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از فرصت‌ها و مقابله با تهدید‌های نوپدید دریایی

امیر دریادار دوم «شفقت رودسری» با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بهره گیری از فرصت‌ها و مقابله به تهدید‌های نوپدید گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا از فرصت‌های فراروی استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۲۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ - 26October 2023

بهره گیری از فرصت‌ها و مقابله با تهدید‌های نوپدید دریاییبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر امروز در همایش ملی فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی با اشاره به اینکه نشست تخصصی تحولات ژئوپلتیکی در دانشگاه برگزار می‌شود، از ارسال ۴۰ مقاله به این همایش خبر داد.

وی افزود: امروزه در حوزه دریا برای اینکه فرصت را از دست ندهیم و غافلگیر نشویم، باید در مراکز دانشگاهی آگاه و آینده نگر باشیم، گفت: باید در زمینه فرصت‌ها و تهدید‌های پیش رو برنامه ریزی داشته باشیم.

دریادار دوم شفقت رودسری با بیان اینکه عرصه دریا در جهان مهم به شمار می‌رود، بیان کرد: هر کشوری برای اعمال قدرت باید بهترین بهره برداری را از دریا داشته باشد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با عنوان اینکه رشد و توسعه فناوری با ۲۰ سال گذشته متفاوت است، تصریح کرد: امروز استفاده از فناوری‌ها تغییر کرده است لذا فرصت کافی برای مقابله با تهدید‌ها و فرصت‌های آینده کم و محدود است از این رو باید دوراندیشی و برنامه ریزی داشته باشیم.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بهره گیری از فرصت‌ها و مقابله به تهدید‌های نوپدید گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا از فرصت‌های فراروی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها