در یادواره شهدای اراک مطرح شد؛

وزیر کشور: برگزاری محافل شهدا هویت‌بخش جامعه است

وحیدی گفت: برگزاری محافل شهدا هویت‌بخش جامعه است که انتظار است در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری این مجالس مدنظر ویژه باشد.
کد خبر: ۶۲۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ - 26October 2023

برگزاری محافل شهدا هویت بخش زندگی بشریت است/ دشمن در جنگ ترکیبی شکست خوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، احمد وحیدی وزیر کشور عصر پنجشنبه در آیین گرامیداشت یادواره دو هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان اراک با بیان اینکه شهدا هویت ساز انقلاب هستند، اظهار داشت: هویت شهر اراک را ساختمان، خیابان‌ها و پارک‌های آن نمی‌سازد بلکه هویت اراک را شهدا می‌سازند و این هویتی است که انقلاب به ما عطا کرد.

وی بیان کرد: اجزای بارز این انقلاب به واسطه شهدا نمایان شده است و در هر مقطعی اجزای آن شکوفاتر می‌شود و باید اذعان داشت که ملتی که با هویت شهدا ساخته شود جامعه شهید پرور است.

وزیر کشور تاکید کرد: جامعه فلسطین با هویت و به تاسی از شهدا ساخته شده است و با این مهم در برابر رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می‌کند.

وحیدی ادامه داد: برگزاری محافل و بزرگداشت‌های شهدا، هویت بخش  زندگی انسان‌هاست‌و بدون تردید این جامعه با وجود امام عصر (عج) به اوج خود دست می‌یابد البته این مهم نیازمند بسترسازی است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران مرهون شهدا و امام راحل هستند، افزود: دشمن در این ۴۴ ساله با تمام توان بر انقلاب اسلامی تاختند و ناامید شدند و در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس نیز ظلم زیادی به مردم داشتند، اما پیروزی نصیب ملت ایران شد.

وزیر کشور گفت: در سال‌های اخیر نیز دشمنان نقشه‌های زیادی برای ایجاد ناآرامی در نظام جمهوری اسلامی ترسیم کردند، اما در این راستا ناکام ماندند و جامعه ما هوشیارتر و مقاوم‌تر از قبل مسیر شهدا را ادامه دادند.

وی افزود: دشمن سال گذشته نیز جنگ ترکیبی علیه ملت ایران راه انداخت، اما در نهایت آن‌ها از ملت ایران سیلی خوردند و ملت ما هوشیارتر و استوارتر در میدان ایستادگی کردند که این امر در خصوص ملت فلسطین نیز صدق می‌کند.

وزیر کشور ادامه داد: آمریکا و غرب نیز تمام تلاش خود را برای ریشه کنی حزب الله بکار گرفتند، اما این جبهه مقاومت مقتدرتر و استکبار مجبور به عقب نشینی شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب پیشرفت و پیروزی ملت فلسطین  حتمی است.

وحیدی تاکید کرد: اکنون زمان دیگری برای برافراشته شدن پرچم امت اسلامی است تا در پرتوی آن به همگان اثبات شود اسلام ماندگار است و رمز این پیروزی در شهادت و شهادت طلبی است و در فلسطین نیز همانند نظام جمهوری اسلامی این مهم به طور حتم محقق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار