وزیرکشور:

چهار میلیون و ۱۶۰ هزار مسکن در اولویت کار دولت است

وحیدی گفت: افزون بر چهار میلیون و ۱۶۰ هزار مسکن در اولویت اقدامات دولت قرار دارد که تحقق این مهم نیاز‌مند اقدام جهادی است.
کد خبر: ۶۲۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ - 26October 2023

چهار میلیون و ۱۶۰ هزار مسکن دستور کار ویژه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، احمد وحیدی وزیر کشور پنجشنبه در آیین افتتاح فاز نخست طرح مسکن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اراک اظهار داشت: ستان مرکزی علاوه موفقیت در عرصه صعنت دارای ظرفیت‌هایی دیگری است که امیدواریم شاهد شکوفایی این استان باشیم به طور حتم شکوفایی این استان سبب خودکفایی کشور و سایر نقاط می‌شود.

وی گفت: در کنار شکوفایی صنعت در خودکفایی کشور، امروز بحث نهضت ملی مسکن مطرح است که این بخش نیز علاوه بر اینکه یک محیط امن برای خانواده‌ها است دارای ابعاد اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی بوده و قریب به ۲۰۰ صنعت وابسته به مسکن هستند که می‌تواند نفش بسزایی در اشتغال داشته باشد.

وزیر کشور بیان کرد: هم اکنون جهار نوع مسکن از جمله ساخت مسکن در مناطق بافت فرسوده، مسکن‌های حمایتی، روستایی، نهضت ملی و سایر مسکن‌هایی که با حمایت دیگر نهاده‌ها از جمله سپاه ساخته می‌شود و خوشبختانه امروز ببش از ۴ میلیون مسکن در دست ساخت است.

وی افزود: ساخت یک هزار ۳۰۰ واحد توسط سپاه روح الله یک اقدام شایسته است که امیدواریم پس از تکمیل این تعداد طرح همچنان در کنار مجموعه دولت باشند و تعامل و هم افزایی لازم را داشته باشند.

وزیر کشور گفت: رئیس جمهور توجه ویژه به نهضت ملی مسکن دارند و این مهم با جدیت در شورای مسکن دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار