رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

۷۰۰ کیلو سیم برق از باند سارقان در اصفهان کشف شد

سرهنگ «ترکیان» از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان سیم‌های برق در عملیات کارآگاهان پلیس و کشف ۷۰۰ کیلو سیم برق مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ - 27October 2023

۷۰۰ کیلو سیم برق از باند سارقان در اصفهان کشف شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «حسین ترکیان» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگویی، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق در برخی از مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی میدانی صحنه‌های وقوع جرم و جمع آوری سرنخ‌های موجود در محل‌ها و همچنین بهره‌گیری از اقدامات علمی و هوشمندانه اعضای باند سه نفره سارقان در حرکت و مالخر اموال مسروقه را شناسایی و در چند عملیات هماهنگ و ویژه در شهر اصفهان دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۷۰۰ کیلو سیم برق مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۶۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار