رئیس کل دادگستری استان کرمان:

شکست مفتضحانه اسرائیل از رزمندگان حماس از بین نمی‌رود

حجت‌الاسلام «حمیدی» با بیان اینکه مجامع بین‌المللی باید در برابر جنایات اسرائیل واکنش نشان داده و این رژیم غاصب را متوقف کنند، گفت: شکست مفتضحانه اسرائیل از رزمندگان حماس با این جنایت‌ها از بین نمی‌رود.
کد خبر: ۶۲۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ - 27October 2023

شکست مفتضحانه اسرائیل از رزمندگان حماس از بین نمی‌رود

به گزارش  دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم حمیدی» رئیس کل دادگستری استان کرمان شامگاه گذشته در سومین یادواره شهیده «زهرا افضلی» (از شهدای تشییع شهید سلیمانی) که در مسجد حضرت جوادالائمه‌ (ع) روستای ده‌زیار برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه‌ (س) و اشاره به ابعاد شخصیتی ایشان، اظهار داشت: حضرت معصومه (س) به قدری در رفتار و گفتار خود دارای تقوا و زهد بود که امام رضا‌ (ع) به ایشان لقب معصومه را داد که نشان از پاکی و طهارت آن حضرت است.

حجت‌الاسلام حمیدی با بیان اینکه ما باید حق اهل‌بیت‌ (ع) را بدانیم، نسبت به آنها اعتقاد قلبی داشته و آنها را با معرفت زیارت کنیم، افزود: حضرت معصومه (س) به کریمه اهل‌بیت‌ (ع) نیز معروف هستند و این لقب را حضرت امام صادق (ع) به ایشان داد. وجود مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در کشور ما و در شهر قم افتخار است.

رئیس‌کل دادگستری استان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از مردم ده‌زیار برای توجه ویژه به برگزاری مراسم مذهبی، ادامه داد: محبت اهل‌بیت‌(ع) یک نعمت و سرمایه بزرگ برای انسان است و باید تلاش کنیم که این روحیه را حفظ کنیم و این روحیه نسل به نسل منتقل شود.

حجت‌الاسلام حمیدی در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی، تصریح کرد: دیدن این جنایات قلب هر انسان مسلمان و حتی غیر‌مسلمانی را به درد می‌آورد و قابل تحمل نیست. اسرائیل به دنبال مظلوم‌نمایی است در حالی‌که بیش از ۷۰ سال مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون می‌کشد و کودکان را به قتل می‌رساند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در یک‌سال گذشته سه راهبرد را در پیش گرفت تا حماس را از بین ببرد و به دنبال یک حمله همه جانبه به غزه و حماس بود. اسرائیل تمام تلاش خود را برای عادی‌سازی روابط در منطقه انجام داد و با برخی کشورهای عربی هم ارتباطات برقرار کرد و سعی کرد آنها را با خود همراه کند.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: شکست مفتضحانه اسرائیل از رزمندگان حماس با این جنایت‌ها از بین نمی‌رود. تمام هیمنه اسرائیل با حمله حماس فرو ریخت و امروز چیزی از رژیم صهیونیستی نمانده است؛ نخستین رهاورد حمله حماس نقش بر آب کردن تمام نقشه‌های اسرائیل در طول یک سال گذشته بود.

وی با اشاره سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شکست رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست، گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی در صدد انتقام‌جویی بر آمده و حتی به زنان، کودکان و بیماران رحم نمی‌کند و بیمارستان را بمباران کرده است. تا امروز حدود هفت هزار نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیدند که بیش از سه هزار نفر آنها کودک و نوزاد هستند.

حجت‌الاسلام حمیدی با بیان اینکه اسرائیل هیچ دستورالعمل جنگی را رعایت نمی‌کند و حتی به پزشکان و نیروهای هلال‌احمر نیز حمله کرده و آنها را به قتل می‌رساند، افزود: این رژیم‌ها و کشورهایی که سال گذشته در کشور ما اغتشاشات زیادی را به راه انداختند و ادعای حقوق بشری داشتند، امروز در برابر جنایات اسرائیل هیچ سخنی نمی‌گویند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان با بیان اینکه مجامع بین‌المللی باید در برابر جنایات اسرائیل واکنش نشان داده و این رژیم غاصب را متوقف کنند، اظهار کرد: نخستین وظیفه هر انسانی اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی است و ما در برابر دفاع از مظلوم وظیفه شرعی و انسانی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار