امام جمعه مهدی‌شهر:

شهدای استشهادی لبنان از شهید فهمیده درس شهادت طلبی گرفتند

حجت‌الاسلام بارانی گفت: همانطور که شهید حسین فهمیده می‌تواند برای جوانان ما الگو باشند شهدای استشهادی لبنان نیز از شهید فهمیده درس شهادت طلبی گرفتند.
کد خبر: ۶۲۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 27October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد بارانی» امام جمعه مهدی‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر به میزبانی مصلی این شهرستان ضمن گرامی‌داشت یاد شهید فهمیده اظهار داشت: همانطور که شهید حسین فهمیده می‌تواند برای جوانان ما الگو باشند شهدای استشهادی لبنان نیز از شهید فهمیده درس شهادت طلبی گرفتند.

حجت‌الاسلام بارانی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در فضای رسانه‌ای شأن دنبال افسانه خواندن رشادت‌های رزمندگان اسلام هستند، افزود: دشمن می‌داند که شهادت امثال حسین فهمیده موجی از ایثارگری را در جامعه اسلامی راه می‌اندازد.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه اسرائیل اعلام می‌کند که شهادت حسین فهمیده افسانه است تا از نشر فرهنگ شهادت طلبی جلوگیری کند، گفت: امام (ره) بین ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، با بینشی که داشتند، فرمودند رهبر من نوجوان ۱۳ ساله است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان آموزش و پرورش، بیان کرد: معلمان و مربیان ما باید از این ظرفیت ویژه تبیینی در تربیت دانش آموزان و آتیه سازان ایران اسلامی بهره‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام بارانی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بعد از این طوفان نه رژیم جعلی صهیونیست‌ها، همان رژیم قبلی است و نه جبهه مقاومت همان جبهه قبلی و لذا شاهد تغییر بزرگ هستیم.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دچار زوال و نابودی بوده و جبهه مقاومت رو به گسترش و رو به شکوفایی است، گفت: دفاع مشروع و مرتبط با قوانین بین‌المللی بعد از ۷۵ سال غصب سرزمین یکی از چرایی‌های عملیات طوفان الاقصی است.

وی با بیان اینکه در این هفت دهه بیش از ۳۰ هزار کودک فلسطینی شهادت رسیده است، بیان کرد: اسرائیل دیواری را دور فلسطینی‌ها، آن هم در سرزمین خودشان کشیده لذا این حق مردم مظلوم فلسطین است که از خود دفاع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار