عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

ضربه مقاومت در طوفان الاقصی همینه رژیم اشغالگر را فروریخت

«مقتدایی» با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد عملیات «طوفان الاقصی» گفت: ضربه مقاومت در این عملیات آنقدر سنگین بود که همینه رژیم اشغالگر را فروریخت.
کد خبر: ۶۲۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 27October 2023

ضربه مقاومت در طوفان الاقصی همینه رژیم اشغالگر را فروریختبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «عباس مقتدایی» نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به وقایع امروز غزه و فلسطین، اظهار داشت: امروز آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش‌بینی می‌کردند در حال محقق شدن و رهنمودهای اندیشمندانه ایشان در حال نتیجه دادن است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مقاومت و مردم مظلوم غزه، ادامه داد: امروز رویکردها و مبانی انقلاب اسلامی جلوی چشم ملت هاست و مناسبات بین‌المللی اکنون به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است و باور فکری در جهان اسلام بر پایان رژیم اشغالگر مشهود است.

مقتدایی افزود: ضربه مقاومت آنقدر سنگین بود که همینه رژیم اشغالگر فروریخت، اگرچه محوریت این ضربه سنگین با حماس بود اما قلب تمام مردم آزاده جهان با مردم مظلوم غزه است.

وی بیان داشت: اکنون تحولی را در جبهه مقاومت شاهد هستیم، در این راستا امروز جریان مقاومت فلسطین از دفاع همیشگی به سمت حمله به رژیم غاصب روی آورده است که این موضوع بیانگر این است که امداد و نصرت الهی شامل کسانی می‌شود که به دنبال تغییر به نفع امت اسلام هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مقاومت جنگ ترکیبی علیه رژیم غاصب آغاز کرد و در این عملیات از زمین، هوا، دریا راکت‌های متعددی بر سر صهیونیست‌ها فرود آمد و برهمین است جبهه مقاومت توان پوشالی بازدارندگی گنبد آهنین صهیونیستی را به همه جهان اثبات کرد، اکنون صدای شکستن استخوان‌های رژیم اشغالگر بلند شده است.

وی جنایات رژیم صهیونسیتی در حق مردم فلسطین را محکوم کرد و افزود: این جنایات با حمایت آمریکا و غرب ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها