امام جمعه زیرکوه:

«طوفان‌الاقصی» حماسه‌ای مبتنی بر اندیشه مقاومتی و آموزه‌های اسلام است

حجت‌الاسلام «صباغیان» با بیان اینکه ۲۰ روز از «طوفان‌الاقصی» می‌گذرد و‌ فجایع صهیونیست‌ها بعد از آن حماسه بزرگ قلب همه را جریحه‌دار کرده است‌، گفت: یکی از راهبردهای مؤثر روایت‌های درست و ‌مؤثر است لذا «طوفان‌الاقصی» حماسه‌ای مبتنی بر اندیشه مقاومتی نص صریح قرآن و آموزه‌های اسلام است.
کد خبر: ۶۲۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 27October 2023

«طوفان‌الاقصی» حماسه‌ای مبتنی بر اندیشه مقاومتی و آموزه‌های اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «حسن صبااغان» امام جمعه زیرکوه امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زیرکوه، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا یعنی رعایت حلال و حرام خدا و حریم‌ نگهداری برای خداوند متعال است.

وی افسردگی و عدم آرامش را از آثار گناهان دانست و بیان داشت: کاهش قوای عقلی و‌ حافظه از دیگر آثار گناه است که انسان به آن مبتلا می‌شود و متناسب با اعمال و افعالی که انجام می‌دهد این تغییر برایش شکل می‌گیرد.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه ۲۰ روز از «طوفان‌الاقصی» می‌گذرد و‌ فجایع صهیونیست‌ها بعد از آن حماسه بزرگ قلب همه را جریحه‌دار کرده است‌، تبین کرد: یکی از راهبردهای مؤثر روایت‌های درست و ‌مؤثر است لذا «طوفان‌الاقصی» حماسه‌ای مبتنی بر اندیشه مقاومتی نص صریح قرآن و آموزه‌های اسلام است.

حجت‌الاسلام صباغیان مطرح کرد: دشمنان هر چقدر سرمایه‌گذاری می کردند تا این وحدت را از بین ببرند نمی‌توانستند اما طوفان بزرگ الاقصی این شور بزرگ اسرائیل‌ستیزی را در دل مسلمان‌ها و غیر مسلمانان به‌وجود آورد.

وی با تأکید بر اینکه در جنایات صهیونیست‌ها و‌ کشتن مردم بی‌پناه غزه در حقیقت اتاق خط‌دهی و مقصر اصلی این خباثت‌ها شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است، افزود: همه بدانند اسرائیل رفتنی است و فلسطینی‌ها خانه خود را پس گرفته و مسلمانان در مسجد الاقصی نماز شکر به جای خواهند آورد.

امام جمعه موقت زیرکوه در ادامه به مناسبت‌های هفته پیش رو پرداخت و تبیین کرد: هشتم آبان سالروز شهادت بسیجی و الگوی ممتاز «محمد حسین فهمیده» است همان بسیجی ۱۳ ساله‌ای که در حقیقت به‌عنوان رهبر معرفی شد.

حجت‌الاسلام صباغیان متذکر شد: اگر مبانی تربیتی و پرورشی در بین دانش‌آموزان درست انجام شود رشد و پیشرفت و آینده کشور تضمین خواهد شد لذا تبلیغ دانش‌آموزی و حضور طلاب در بین این ظرفیت عظیم با وجود این همه دانش‌آموز در مدارس و فعال شدن سیستم تبیینی سبب ایجاد سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمن خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید راه برای مبلغین در مدارس بازشود و زمینه برای این شاهراه هدایتی بیشتر آماده شود، گفت: باید از ظرفیت طلاب برای دفاع از مرزهای عقیدتی دانش‌آموزان جهت تربیت فهمیده‌های بیشتری استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار