در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه ساری عنوان شد؛

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: بزرگترین پیاده روی خانوادگی در مازندران برگزار شد

«رجبی وندچالی» گفت: امروز بزرگترین پیاده روی خانوادگی بصورت هم زمان در سرتاسر استان مازندران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با استقبال پرشور مردم برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 27October 2023

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: بزرگترین پیاده روی خانوادگی در مازندران برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «علی رجبی وندچالی» مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: برنامه‌های جدیدی برای همگانی کردن ورزش در اداره کل ورزش و جوانان مازندران تدارک تدارک دیده شده است.

وی با تاکید براینکه پیشگیری مهمتر از درمان است، افزود: امروز بزرگترین پیاده روی خانوادگی بصورت هم زمان در سرتاسر استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با استقبال پرشور مردم برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: ورزش مازندران بصورت میانگین در هر روز یک مدال بین المللی مهم برای کشور کسب کرد و در بازی‌های آسیایی هانگژو بالاتر از همه استان‌ها افتخار آفرینی کرد و این ورزشکاران مازندرانی بودند که پس از ۶۵ سال، مدال تنیس روی میز را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

رجبی با اشاره به جمعیت بیش از ۳ میلیونی مازندران تصریح کرد: مردم باید مشارکت بیشتری در برنامه‌های ورزش همگانی داشته باشند تا جامعه سالم تری داشته باشیم و بدین منظور در رشته‌های مختلف ورزش صبحگاهی و عصرگاهی فعال خواهد شد.

وی با اشاره به سرعت یافتن توسعه زیرساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال بیش از ۲۰ سالن ورزشی افتتاح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار