فرمانده کل نیروی انتظامی کشور:

«مکتب» و «ایدئولوژی» دو بال و راز ماندگاری شهدا هستند

سردار «رادان» مکتب و ایدئولوژی را دو بال و راز ماندگاری شهدا برشمرد و گفت: امامت، امت، مکتب و ایدئولوژی که رزمندگان ما داشتند، آنان را در برابر همه سختی‌ها و مشکلات پیروز کرده است.
کد خبر: ۶۲۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 27October 2023

«مکتب» و «ایدئولوژی» دو بال و راز ماندگاری شهدا هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل نیروی انتظامی کشور پنجشنبه شب در مراسم یادواره سرداران و ۳۵۰ شهید شهرستان فریدونکنار که با حضور خیل پرشور مردم مؤمن، ولایتمدار و شهیدپرور، مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح در مصلی شهر برگزار شد، اظهار داشت: این حضور پرشور مردم در این مراسم را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های سردار شهید «حاج حسین بصیر» از شهدای این شهرستان، گفت: این از برکت وجود شهدا است که علاوه بر دعوت از شما یک شهید دیگر را (شهید گمنام تازه تفحص شده در این مراسم) نیز در این مراسم دعوت می‌کنند.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور، یادآور شد: پروردگار عالم، این نعمت را در جمهوری اسلامی قرار داد که کل جمهوری اسلامی مستحضر به خون شهدا شود و هیچ نقطه‌ای از جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد که امروز مستحضر به خون شهدا نباشد.

سردار رادان راز اثرگذاری، ماندگاری و فراموش نشدنی شهدا را ناشی از محشور شدن آنان و ارتباط و دلدادگی آنان با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت زینب (س) و ائمه اطهار (ع) برشمرد و اذعان اشت: راز محبوبیت شهدا، امت امام بودن آنان است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور، مکتب و ایدئولوژی را دو بال و راز ماندگاری شهدا برشمرد و اظهار داشت: امامت، امت، مکتب و ایدئولوژی که رزمندگان ما داشتند، آنان را در برابر همه سختی‌ها و مشکلات پیروز کرده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما از مکتب امام حسین (ع) درس آموختند و رزمندگان حماس و حزب الله با تأسی از رزمندگان ما در برابر اسرائیل غاصب ایستادگی و مقاومت می‌کنند و حسینی بودن و مکتبی بودن را از جمله خصوصیات شهدا برشمرد.

سردار رادان با بیان اینکه ما باید امت واحده، هوشیار و بصیر باشیم، افزود: اگر می‌خواهیم ادامه دهند راه و رسم شهدا باشیم، باید امت باشیم، امامت را بدانیم و ایدئولوژی داشته باشیم و اگر این سه اصل در انسان وجود نداشته باشد، قطعاً در عالم حسرت خواهیم ماند.

وی عهد و پیمان با شهدا را از جمله راز‌های سعادت انسان برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در زندگی این سه مؤلفه را داشته باشیم باید با شهدا پیمان بسته و خود را با آنان گره بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها