امام جمعه تبریز:

دود آتش صهیونیست‌ها به چشم دولت‌های همکار با این رژیم می‌رود

امام جمعه تبریز به حوادث اخیر غزه اشاره کرد و گفت: دود آتش همکاری و میدان دادن به این رژیم در مرحله اول به چشم خود دولت‌های همکار با این رژیم می رود.
کد خبر: ۶۲۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ - 28October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم»، امام جمعه تبریز، با بیان اینکه حوادث غزه نشان داد رژیم وحشی صهیونیستی تکیه‌گاه خوب و مطمئنی نیست، اظهار داشت: حوادث غزه را دیدید و متوجه شدید که دود آتش میدان دادن به اسرائیل در وهله اول به چشم خود کشور‌های همکار با این رژیم کودک کش خواهد رفت.

وی افزود: سران کشور‌های مسلمان باید بدانند دنیا امروز در مقابل رژیم صهیونیستی است و به رفت و آمد‌های قدرت‌های غرب نگاه نکنید، زیرا ترس آن‌ها از فروپاشی این رژیم صهیونیستی است از این‌رو قطعاً حسن نیت به این رژیم سفّاک جعلی پشیمانی و خسران در بر دارد.

خطیب جمعه تبریز، تصریح کرد: به نظر می‌رسد سناریوی مبنی بر اینکه طرفین جایی برای صلح بگذارند و باز شدن پای صهیونیستی غربی‌ها به منطقه و شکل‌گیری کریدوری در قفقاز باعث شد تا فصل صلح در منطقه قفقاز گشوده نشود.

«آل‌هاشم»، یادآور شد: پس از دو هفته از آغاز عملیات طوفان الاقصی در این دو هفته اتفاقات کم‌نظیر و در برخی موارد بی‌نظیر را شاهد بودیم یعنی از یک طرف رژیم وحشی و رو به موت صهیونیستی از طرف دیگز شاهد برانگیختگی رژیم صهیونیستی بودیم به طوری که رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند تا بلکه این شکست طوفان الاقصی را جبران کند در حالی که ارتکاب جنایت جنگی در هیچ جای دنیا دستاورد محسوب نمی‌شود و این حملات کور و وحشیانه صرفاً به خاطر این است تا صهیونیست‌ها شکست موقت را با هیاهیو پنهان کنند.

امام جمعه تبریز در پایان به هفته پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: این اسم یعنی هنر دفاع بدون اسلحه است. ما امروز در مقابل شیوه‌های مختلف و تهاجم‌های مختلف از سوی دشمن هستیم از این‌رو پدافند غیرعامل باید هوشیار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار