ما متحدیم/ مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد؛

بازدید ۷۰ هزار زائر از یادمان‌های شهدا آذربایجان غربی

سرهنگ «ابراهیمی» گفت: یادمان‌های شهدا آذربایجان غربی امسال میزبان ۷۰ هزار زائر از سراسر کشور بودند.
کد خبر: ۶۲۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ - 28October 2023

بازدید ۷۰ هزار زائر از یادمان‌های شهدا آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «عزت‌الله ابراهیمی» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز (شنبه) در نشست بصیرتی با هنروران و خادمین شهدا اظهار داشت: کسب رتبه اول کشوری راهیان نور غرب و شمالغرب توسط سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ حاصل تلاش همه فعالان این عرصه است.

وی با اشاره به اعزام بیش از ۷۰ هزار نفر از استان به یادمان‌های مصوب آذربایجان غربی گفت: کاروان‌ها در فصل تابستان و پاییز از یادمان‌های مصوب استان از قبیل یادمان شهید بروجردی نقده، یادمان شهید کاظمی، شهدای تمرچین پیرانشهر، یادمان بافت، دوپازای سردشت و یادمان شهید امینی بازدید کردند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی یکی از برنامه‌های شاخص دیگر استان را نمایش رزمی و بصیرتی علمداران ولایت عنوان کرد و افزود: ۳۶ هزار نفر از این نمایش بازدید به عمل آوردند.

وی ابراز داشت: از نکات قابل توجه برگزاری نمایش رزمی بصیرتی حضور خانواده‌های خودجوش بود، که به نسبت سال گذشته با افزایش ۴۵درصدی به تعداد ۷۷۰۰ نفر همراه بوده است.

ابراهیمی گفت: از برنامه‌های جانبی برگزاری اردو‌های راهیان نور شمال‌غرب، حضور زائرین در مظاهر پیشرفت استان بوده که این برنامه هم در نوع خود بی‌نظیر بوده و با استقبال خوبی همراه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار