فرمانده نیروی زمینی ارتش:

آمادگی نزاجا برای پاسخگویی به تهدیدات/ قدرت بالگردی هوانیروز ارتش در منطقه منحصربه‌فرد است

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش همواره دست به ماشه آماده است تا در رکاب ولی امر مسلمین به هر تهدیدی، در هر نقطه‌ای و هر مقیاسی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگو باشد.
کد خبر: ۶۲۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 28October 2023

آمادگی «نزاجا» برای پاسخگویی به تهدیدات راهبردی/ قدرت بالگردی هوانیروز ارتش در منطقه منحصربه‌فرد استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نزاجا که در منطقه عمومی رزمایش نصرآباد اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هدایت‌های داهیانه‌ی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) نیروی زمینی متحول شده و به یک نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده است.

امیر حیدری افزود: نیروی زمینی همواره دست به ماشه، آماده است تا در رکاب ولی امر مسلمین به هر تهدیدی، در هر نقطه‌ای و هر مقیاسی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ دهد.

فرمانده نزاجا ادامه داد: رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش تمرینی برای پاسخ‌گویی به تهدیدات غافلگیرانه بوده و به همین منظور نیروی زمینی ارتش همواره آماده است تا طومار زندگی ننگین دشمنانی را که بخواهند به خاک این مرز و بوم نگاه چپ داشته باشند در کسری از ثانیه در هم بپیچد.

وی با اشاره به آماده‌به‌کاری بیش از ۲۰۰ فروند بالگرد در پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، قدرت بالگردی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را در منطقه منحصربه‌فرد خواند و گفت: در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش بالگرد‌های هوانیروز علاوه بر اجرای موفقیت‌آمیز عملیات‌های روزانه و بارریزی بی‌نظیر تجهیزات، توانستند با مجهز شدن به دوربین‌های دید در شب، در عملیات‌های شبانه‌ی خود نیز به نحو شایسته‌ای نقش‌آفرینی کنند و علاوه بر انهدام اهداف از پیش تعیین شده، نسبت به هلی‌برن تکاوران نیز مثمر ثمر واقع شوند.

سرتیپ حیدری با اشاره به قدرت پهپادی در این رزمایش عنوان کرد: در این رزمایش تعدادی زیادی از انواع پهپاد‌های رزمی، شناسایی و انهدامی به کار گرفته شدند و در حوزه‌های مراقبت و شناسایی، جنگ الکترونیک و رزمی و هم‌چنین دقت و قدرت تخریب، میزان مداومت پروازی، قابلیت‌های سامانه‌های هدایت و کنترل و توانمندی‌های رزمی مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفتند که بحمدالله توانستند برگ زرینی در این رزمایش به یادگار بگذارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به پیام این رزمایش خاطرنشان کرد: این رزمایش پیام‌آور صلح و دوستی به‌ویژه برای همسایگان و کشور‌های همجوار و مخابره اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار