نماینده جنبش حماس در تهران:

آزادی قدس حق مشروع ملت فلسطین است/ تأسیس رژیم صهیونیستی پروژه‌ای کاملاً غربی بود

قدومی، گفت: عملیات «طوفان الاقصی» از لحاظ ابتکار عمل، جدید به نظر می‌رسد، اما حقیقت این است که تداوم استقامت مردم فلسطین بر روی جرائم و جنایات رژیم اشغالگر که ۷۵ سال سرزمین‌های اشغالی را غصب کرده به رخ کشیده شده است.
کد خبر: ۶۲۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 28October 2023

آزادی قدس حق مشروعه مردم فلسطین است/ تأسیس رژیم صهیونیستی پروژه‌ای کاملاً غربی استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس: همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت با حضور «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس در ایران و جمعی از فعالان حوزه مقاومت در سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

نماینده جنبش حماس در این مراسم پیرامون نقش اقشار مختلف مردم ایران در مسیر مبارزه با دشمن صهیونیست، اظهار داشت: مجاهدان ما در خط مقدم با راکت و فناوری‌های نظامی در حال درگیری با دشمن صهیونیست هستند؛ اما بعد از اینکه مرز‌ها باز شدند، نوبت طرفداران فلسطین خواهد شد و می‌توانند در میدان جنگ حضور جدی و مستقیم داشته باشند.

قدومی با تاکید بر اینکه پرداختن به جهاد تبیین موضوع بسیار مهمی است، گفت: آزادی قدس حق مشروع مردم فلسطین است. طوفان‌الاقصی از لحاظ ابتکار عمل جدید بود؛ اما حقیقت این است که این عملیات تداوم استقامت مردم فلسطین بر روی جرائم و جنایات رژیم اشغالگر که ۷۵ سال سرزمین‌های فلسطینی‌ها را اشغال کرده به رخ کشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی تا امروز ۵۰۰ روستای فلسطین را با کشتار دسته جمعی از روی نقشه حذف کرده است. در واقع این قبیل اقدامات صهیونیست نشان‌دهنده خوی خبیثانه این رژیم کودکش است. ضمن اینکه قطعاً آنچه که تحت عنوان «آزادی» از سوی کشور‌های غربی مطرح می‌شد، هیچ موقع برای مردم فلسطین محقق نشده است.

قدومی اضافه کرد: مقاومت تا آزادی کامل فلسطین ادامه دارد. قدس حق مشروع مردم فلسطین است و ما اجازه نمی‌دهیم مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود. از طرف دیگر رئیس جمهور آمریکا پیش از عملیات طوفان‌الاقصی به هیچ عنوان «نتانیاهو» را در کاخ سفید نپذیرفت، ولی می‌بینیم که شرایط تغییر کرده است.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه باید مسأله فلسطین را مسأله کل جهان دانست یادآور شد: باید مسأله فلسطین را مسأله کل جهان دانست. موضوع دیگر اینکه، پس از عملیات طوفان‌الاقصی موفقیت‌های بسیاری را در جبهه مقاومت دیدیم و این عملیات تا تحقق کامل اهداف مقاومت تداوم خواهد داشت.

وی عنوان کرد: حماس و محور مقاومت اسلامی پیشرفت‌های قابل توجه در عرصه‌های نظامی و علمی به دست آوردند و ضمن اینکه علم آنچنان پیشرفت کرده است تا با مطالعه‌ای بسیار ساده مسیر حرکت موشک‌های اصابت شده به بیمارستان المعمدانی را رهگیری کند تا دروغ‌های اسرائیل در عدم پذیرش موشک باران این بیمارستان برای جامعه جهانی بیشتر آشکار شود.

قدومی در پایان با بیان اینکه تأسیس رژیم صهیونیستی را می‌توان به‌عنوان پروژه‌ای کاملاً غربی دانست، گفت: این رژیم به هیچ‌عنوان پایبند به قوانین جهانی، بین‌المللی و سازمان ملل و حتی اصول دیپلماسی و حقوق بشر نبوده و نیست و همیشه با ارائه چندین عکس جعلی مظلوم نمایی کرده تا به جنایت‌های خود ادامه دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار