در نشست هم‌اندیشی صد برابری شدن برنامه‌های دفاع مقدس؛

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس: شقاوت رژیم صهیونیستی آنان را از صفحه روزگار محو خواهد کرد

مجتهدزاده گفت: وعده الهی حق و خلل‌ناپذیر است و دور نیست زمانی که غده سرطانی اسرائیل به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.
کد خبر: ۶۲۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۸ - 29October 2023

شقاوت رژیم صهیونیستی آنان را از صفحه روزگار محو خواهد کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ‎نشست هم‌اندیشی صد برابری شدن برنامه‌های دفاع مقدس با حضور فعالین فرهنگی و اجرایی به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس روز گذشته (شنبه) برگزار شد.

«مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این نشست شکست هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی و ایجاد روحیه مقاومت و استکبارستیزی در همه کشور‌ها را از برکات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را آماج حملات موشکی قرارداده و از زمین، هوا و دریا با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون می‌کَشد. اما وعده الهی حق و خلل‌ناپذیر است و دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.

وی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص صد برابری شدن برنامه‌های دفاع مقدس اظهار داشت: نشر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این میراث ارزشمند به جوانان و آیندگان، ماموریت اصلی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در راستای تحقق جهاد تبیین است.

مجتهدزاده افزود: هدف این نشست جمع‌آوری نظرات و ایده‌های فرهنگی و اجرایی در جهت دستیابی به راهبرد‌ها و راهکار‌های مناسب است.

در ادامه حاضرین در جلسه پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی و آسیب‌شناسی فعالیت‌های صورت گرفته بیان کردند و مقرر شد این جلسات به طور مستمر با مسئولین ذیربط برگزار شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها